اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان:

4.5 برابر برنامه تعیین شده اشتغال بهزیستی عملیاتی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان بهزیستی استان اصفهان از عملیاتی شدن 4.5 برابر بیشتر برنامه‌های تعیین شده در حوزه اشتغال بهزیستی این استان در سال گذشته خبر داد.

4.5 برابر برنامه تعیین شده اشتغال بهزیستی عملیاتی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمود محمدزاده بعد از ظهر امروز در دیدار از مراکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست این شهرستان اظهار داشت: سازمان بهزیستی استان اصفهان در سال گذشته موفق شد 4.5 برابر سهم تعیین شده برای مددجویان خود، اشتغال ایجاد کند.

وی با اشاره به تعریف یک‌هزار و 400 شغل برای مددجویان زیر پوشش بهزیستی در سال گذشته بیان داشت: مجموعه فعالیت‌های انجام شده توسط سازمان بهزیستی استان اصفهان در سال گذشته منجر به ایجاد اشتغال برای شش هزار و 500 نفر از مددجویان بهزیستی شد که این میزان اشتغال 4.5 برابر اشتغالی است که توسط استانداری اصفهان برای سازمان بهزیستی استان در نظر گرفته شده بود.

محمدزاده ابراز داشت: این میزان اشتغال‌زایی برای مددجویان زیر پوشش با استفاده از وام‌های خوداشتغالی و مشاغل خانگی، ایجاد کارآیی برای معلولان، پشتیبانی از کارگاه‌های حمایتی، ساماندهی مرکز خودبهزیستی و بیمه سهم کارفرما بود که رقم قابل توجهی برای اشتغال معلولان استان اصفهان شد.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان اصفهان در ادامه از خانه‌دار شدن یک‌هزار و 250 نفر از مددجویان زیر پوشش بهزیستی استان اصفهان در سال گذشته خبر داد و گفت: این تعداد مددجو با استفاده از کمک‌های سازمان بهزیستی، تسهیلات بانکی، مسکن مهر و خودمالکی در شهر و روستاهای استان از نعمت خانه بهره‌مند شدند.

به گفته وی 70 نفر از این تعداد در شهرستان کاشان صاحب خانه شدند که درصد قابل توجهی از آنان از طریق تسهیلات بانکی و خودمالکی صاحب خانه شدند.

محمدزاده همچنین میزان اعتبارات ملی و استانی سال گذشته سازمان بهزیستی استان اصفهان را 720 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: سهم هر یک از مراکز بهزیستی شهرستان‌های تابعه استان از این میزان اعتبار به فراخور میزان جمعیت زیر پوشش اختصاص داده می‌شود.

محمدزاده در ادامه متولی مهدهای کودک را بهزیستی دانست و گفت: در حال حاضر یک‌هزار و 200 مهد کودک در سطح استان زیر نظر سازمان بهزیستی در فعالیت است.

وی افزود: در این مهدها حدود 45 هزار کودک از سنین شیرخوار، نوپا، نوباوه و آمادگی نگهداری می‌شوند و تا پایان سن شش سالگی آموزش برای آن‌ها اجباری نیست.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول