اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل عقیدتی:

مادران در تحکیم بنیان خانواده‏ بیشتر بکوشند

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل عقیدتی اعتقاد دارد: مادران در سلامت و تحکیم بنیان خانواده‏ها نقش به‏سزایی دارند و باید در این راه بیشتر تلاش کنند.

مادران در تحکیم بنیان خانواده‏ بیشتر بکوشند

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، سیدرقیه حسینی‏محمدی صبح امروز در مراسمی در دامغان به بهانه فرا رسیدن هفته زن گفت: مادران باید با فرزندان خود خصوصاً فرزندان دختر به عنوان یک دوست واقعی و صمیمی رفتار مناسبی داشته باشند.

وی افزود: دختران باید کانون خانواده را امن‏ترین و مهرانگیزترین مکان بدانند و آزادی گفتار داشته باشند و به راحتی بتوانند مسائل خود را بیان کنند.

این کارشناس مسائل عقیدتی تأکید کرد: امروز جامعه دچار مشکلاتی شده است که منشأ آن توجه نکردن والدین به فرزندانشان است.

حسینی‏محمدی گفت: به وسیله دعا، درخواست و استعانت از خداوند می‏توان به صراط مستقیم و قلّه سعادت دست یافت.

وی با بیان اینکه سوره "حمد" الگوی عملی صراط مستقیم معرفی شده است، افزود: صراط مستقیم راه کسانی است که خداوند باری تعالی به آنها نعمت عطا کرده است.

این کارشناس مسائل عقیدتی افزود: بنابراین نمازگزار هر روز در نماز دعا می‏کند که به راه پیامبران، انسان‏های صادق و راستگو، شهیدان و صالحان هدایت شود؛ همان افرادی که الگوی عینی اعتقاد صحیح و عمل صحیح هستند.

به گزارش فارس؛ فرمانده بسیج زنان کوثر دامغان نیز گفت: رمز استمرار و بالندگی اسلام، اجرای امر به معروف و نهی از منکر است.

خدیجه راشدی افزود: مردم باید برای جلوگیری از سقوط جامعه اسلامی، خود را موظّف به اجرای این حکم الهی بدانند.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه اساس اسلام بر دوش میلیون‏ها انسان مؤمن قرار دارد و مردم در پاسداری ارزش‏های الهی مسئول هستند، زیر پا نهادن بخشی از این ارزش‏ها توسط یک فرد، ضربه‏ای به بنیان استوار جامعه اسلامی است.

فرمانده بسیج زنان کوثر دامغان افزود: امر به معروف و نهی از منکر از پیشینه‌ای به قدمت انسان برخوردار است؛ چرا که نخستین انسان دعوت کننده به نیکی بود و پس از وی نیز پیام‏آوران وحی و پیروان مؤمنشان در انجام این وظیفه مهم تلاش کردند.

راشدی اظهار داشت:‌ در این برهه از تاریخ و با توجه به جنگ نرمی که دشمن علیه انقلاب و جوانان به کار گرفته است، اجرای این فریضه الهی در جامعه بر عهده تک تک مسلمانان است.

فرمانده بسیج زنان کوثر دامغان تأکید کرد: با هدف زنده کردن و فراگیر شدن این نهضت، این بسیج با همکاری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سپاه دامغان به برگزاری مسابقه‏ای با عنوان «بهترین راهکار از نظر شما برای تذکر لسانی در زمینه امر به معروف چیست؟» اقدام کرده است.

وی یادآور شد: به برگزیدگان این مسابقه، جوایزی از سوی این نهاد در روز جشن میلاد کوثر اهدا می‏شود.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول