اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب برنامه‌ مهر هشتم

10 هزار مددجوی بهزیستی از سراسر کشور به مشهد اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی خراسان‌رضوی گفت: 10 هزار نفر از مددجویان بهزیستی از سراسر کشور به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

10 هزار مددجوی بهزیستی از سراسر کشور به مشهد اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌‌کل بهزیستی خراسان‌رضوی،‌ تهمینه شکیب در بازدید مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌رضوی از روند اجرای برنامه‌ «مهر هشتم» اظهار داشت: در 15 روز گذشته مددجویان هشت استان کشور به مشهد مشرف شده و پس از پایان سفر و زیارت خود به موطن‌شان بازگشته‌اند.

مدیرکل بهزیستی خراسان‌رضوی با ارائه این توضیحات افزود: سفر مشهد که محور آن زیارت حرم مطهر رضوی است برای مددجویان سه شبانه‌روز به طول می‌انجامد و مددجویان در طول این مدت علاوه بر زیارت حرم به هر تعداد که خودشان بخواهند از یک گشت زیارتی و سیاحتی نیز بهره‌مند می‌شوند.

وی اضافه کرد: در این گشت زیارت امام‌زادگان ناصر و یاسر در شهرستان طرقبه‌شاندیز و بازدید از آرامگاه فردوسی برای مددجویان انجام می‌پذیرد.

وی یادآور شد: هم‌چنین یک برنامه خرید و گشت شهری نیز برای مددجویان در نظر گرفته شده که عزیزان با هدیه‌ نقدی که از سوی بهزیستی در اختیارشان قرار گرفته، برای اطرافیان‌شان سوغات تهیه می‌کنند.

در این بازدید مدیرکل صدا و سیما گفت: خدمت به زائران حضرت رضا(ع) یکی از افتخارات مسئولان استان است.

حجت‌الاسلام علی نهاوندی با ذکر گفتاری از حضرت آیت‌الله بهجت گفت: یکی از مصادیق عمل صالح، خدمت به زوار امام رضا(ع) است.

وی با بیان اینکه صدا و سیما مسئولیت اطلاع‌رسانی فعالیت‌های خوب و ماندگار سازمان‌ها را برعهده دارد، گفت: اقدامات بهزیستی در اجرای این برنامه‌ فرهنگی، نقش مهمی در آسیب‌زدایی اجتماعی و سالم‌سازی نسل آینده دارد زیرا اغلب مددجویان زائر، زنان سرپرست خانوار هستند که فرزندان خود را با تلاش و فعالیت درست و سالم تربیت و بزرگ می‌کنند.

وی هدف خود از دیدار با مددجویان برنامه مهر هشتم را خوش‌آمدگویی به زائران دانست و گفت: آمده‌ایم تا وظیفه‌ اطلاع‌رسانی رسانه ملی را در مورد این فعالیت خوب و انقلابی انجام دهیم.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول