اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه:

مادر واژه‌ای لطیف، آسمانی است

خبرگزاری فارس: مشاور مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: واژه مادر تداعی کننده لطافت‌های دنیا است و وجود مادر یک حس آسمانی در آدمی به وجود می‌آورد.

مادر واژه‌ای لطیف، آسمانی است

ماندانا مالمیر در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: در فرهنگ ایران اسلامی‌، روز تولد بانوی بزرگ عالم حضرت فاطمه (س) به عنوان بزرگداشت مقام زن و روز مادر گرامی داشته می‌شود.

مشاور مدیر‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در امور بانوان بیان داشت: حضرت فاطمه (س) نمونه و الگوی کامل یک زن و یک مادر در دنیا است و بی‌شک هیچ مناسبتی بهتر از این نمی‌توانست مقام و جایگاه زن باشد.

مالمیر ادامه داد: حضرت زهرا (س) در تمام ابعاد شخصیتی بی‌نقص بودند و تمام دختران و زنان جامعه‌، می‌توانند با الگو‌برداری از سیره زندگی این بانوی بزرگوار هم در زندگی فردی و هم در بعد حضور در اجتماع موفق باشند.

 وی افزود‌: نقش زنان به عنوان نگهدارنده کانون گرم خانواده و پرورش فرزندان و همراهی با همسر‌، نقشی موثر است و توجه به جایگاه زنان در فرهنگ و شرع ما مورد توجه بوده است.

مسئول روابط ‌عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: جای شکرگزاری دارد که در سایه تعالیم دین اسلام، رهنمودهای مفیدی برای رفتار و اعمال دختران و زنان در زندگی و در جامعه وجود دارد.

وی تاکید کرد: خانواده و ارگان‌های متولی امور زنان باید همگام با هم با بهره‌گیری از تعالیم دین اسلام و سیره زندگی زنان بزرگی، مانند حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) و... بهترین آموزش‌ها را از کودکی به دختران جامعه ارائه دهند تا همیشه جامعه ما یک جامعه سالم با بستر‌های پاک باشد و دختران امروز، همسران و مادران خوب و موفق فردا باشند.

مشاور مدیر‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پایان این روز عزیز را به همان مادران، دختران و زنان تبریک گفت. 

انتهای پیام/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول