اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی بروجن خبر داد

برگزاری 40 برنامه محوری ولادت حضرت زهرا(س) در بروجن

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی بروجن گفت: همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) 40 جشن در شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری 40 برنامه محوری ولادت حضرت زهرا(س) در بروجن

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام مجید الهیان بعدازظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری ویژه برنامه‌های جشن ولادت حضرت زهرا(س) در این شهرستان، اظهار داشت: همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) 40 جشن در شهرستان بروجن برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سخنرانی درباره ویژگی‌های شخصیت حضرت زهرا(س) از دیگر برنامه‌های این مراسم است، گفت: روحانیان در این مراسم براساس روایات به تبیین جایگاه مقام مادر و وظیفه ما در قبال مادران می‌پردازند.

الهیان با گرامیداشت روز مادر و مقام زن از مردم خواست برای آشنا شدن با دیدگاه اسلام نسبت به زنان در این مراسم شرکت کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن اعزام مبلغ، تزیین معابر و سردر مساجد را از دیگر آیین‌های بزرگداشت ولادت حضرت زهرا(س) در شهرستان بروجن عنوان کرد و گفت: مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) با همکاری تبلیغات اسلامی، هیئات مذهبی و روحانیان در مساجد، حسینیه‌ها و مراکز فرهنگی برگزار می‌شود.

الهیان در ادامه از توزیع کتابچه شیوه‌های بیان احکام در شهرستان بروجن خبر داد و گفت: مخاطب شناسی و آشنا شدن روحانیان با شیوه‌های بیان احکام براساس نیاز مخاطبان از اهداف توزیع این کتابچه است.

وی با بیان اینکه این کتابچه به روحانیان و مسئولان هیئت‌های بروجن اهدا شد، گفت: ضرورت آموزش احکام، آثار آموختن احکام،‌ آشنایی با احکام شیعه و خودکفایی فرهنگی، تعهد عملی احکام، رهایی از دوباره کاری، اصول تدریس احکام و استفاده از مهارت‌ها از جمله مطالب این کتابچه است.

الهیان احکام سه بعدی، معیار نگاه حرام، یک مسئله و چند پرسش و یک پرسش و یک پاسخ را از دیگر مطالب این کتابچه دانست و تصریح کرد: در این کتابچه 35 روش جدید برای بیان احکام مطرح شده است.

وی با بیان اینکه روحانیان با مطالعه این کتاب با روش‌های بیان احکام آشنا می‌شوند؛ گفت: مطالعه این کتاب در آشنا شدن روحانیان با روش تبلیغ در راستای رفع شبهات فکری مردم و جذب جوانان به برنامه‌های فرهنگی و مذهبی نقش مهمی دارد.

انتهای پیام‌/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول