اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتستان خبر داد

اجرای 25 ویژه‌برنامه روز زن در دشتستان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان از اجرای 25 ویژه‌برنامه روز زن در دشتستان خبر داد.

اجرای 25 ویژه‌برنامه روز زن در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، بخشعلی دهقائدی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان شهرستان دشتستان در شبانکاره اظهار داشت: در شهرستان دشتستان تعامل بسیار خوبی بین مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی برقرار است و این امر زمینه‌ساز برگزاری منسجم برنامه‌ها در مناسبت‌های مختلف شده است.

وی تصریح کرد: 25 اردیبهشت ماه مصادف با روز زن است و تلاش برای تبیین جایگاه حقیقی زنان در جامعه اسلامی از مسائل مهمی است که در این جلسات مورد توجه بوده است.

دهقائدی اذعان داشت: زنان از مقام و ارزش بالایی در جامعه اسلامی برخوردارند و باید جایگاه حقیقی زنان و بانوان در جامعه اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان بیان داشت: دیدگاه جامعه اسلامی و جهان اسلام در ارتباط با زن در جامعه تفاوت‌های بسیار مهمی با جوامع غربی دارد.

دهقائدی عنوان کرد: در جامعه غرب با دید ابزاری و تبلیغاتی به زن می‌نگرند ولی در جامعه اسلامی برای زن ارزش و کرامت قائل هستند و زنان در جامعه اسلامی از ارزش و اهمیت بالایی برخوردارند.

وی گفت: بی‌حجابی از معضلات مهم اجتماعی است که در جامعه شاهد آن هستیم و مسئولان و مدیران دستگاه‌های سیاسی و فرهنگی همواره رفع این معضل اجتماعی را مورد توجه قرار داده‌اند.

این مسئول حجاب را باعث کرامت و ارزش زنان در جوامع اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: زنان و بانوان با حفظ حجاب می‌توانند به حفظ کرامت و ارزششان در جامعه اسلامی کمک کنند و از آسیب‌ها و تهدیدهای اجتماعی در امان بمانند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان ابراز داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی کامل برای زنان مسلمان است و ایشان در تمامی لحظات باید به الگوبرداری از حضرت فاطمه (س) بپردازند.

دهقایدی از اجرای 25 ویژه‌برنامه روز زن در دشتستان خبر داد و گفت: راهپیمایی عفاف و حجاب با حضور بانوان و کوهپیمایی بانوان از جمله عمده‌ترین این برنامه‌هاست.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول