اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

انقلاب اسلامی به زنان ایرانی شخصیت داد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: انقلاب اسلامی با بها دادن به گوهر وجودی زنان به آنان شخصیت داد.

انقلاب اسلامی به زنان ایرانی شخصیت داد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی صبح امروز در همایش بانوان فاطمی در بیله‌سوار اظهار داشت: با ترسیم چهره‌ای از زنان جامعه ما قبل از انقلاب پی می‌بریم که انقلاب اسلامی چه عظمتی را برای هویت زنان قایل شده و آنان را به حد اعلای اسلامی و انسانی رسانده است.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌ها و ارتقای علمی و فرهنگی جامعه ما امروز مدیون زنان جامعه اسلامی است، افزود: جوامعی که امروز به زنان به چشم ابزار لذت‌جویی و کام ورزی نگاه می‌کنند در ورطه نابودی و هلاکت افتاده و خود از آن بی‌خبرند.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار با بیان اینکه غرب می‌خواست هویت اسلامی و دینی زنان ما را زیر سئوال ببرد، تصریح کرد: این تفکر منحط غرب با ظهور انقلاب اسلامی مدفون شد و نظام جمهوری اسلامی زنان را به معنای واقعی خود تعریف کرد.

وی در ادامه ابراز داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) الگویی بی‌نظیر و بی‌بدیل برای زنان عالم است.

قیاسی ادامه داد: حضرت زهرا (س) با تحمل مشکلات و مشقت‌های فراوان هرگز شاخصه‌های دینی و معرفتی خود را از دست نداد و به همین دلیل تبدیل به الگوی زنانی شد که در جبهه خانه و بیرون از منزل مصداق ایثار، عفاف و حجاب هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه شهرستان بیله‌سوار بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران با معرفی چنین الگوهای برجسته برای بانوان عفیف نیز بستر اعتلای علم، ایثار و حفظ حجاب را فراهم کرده است.

وی در پایان سخنان خود ابراز داشت: زنان جامعه ما در هیاهوی امروز جامعه غرب تلاش می‌کنند تا تدین و دینداری را حفظ کرده و پاسدار حریم زن مسلمان باشند.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول