اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز زن صورت می‌گیرد

تجلیل از بانوان پیشکسوت کوهنوردی اصفهان

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان گفت: این هیئت دوشنبه هفته آینده و به مناسبت روز زن، مراسم تجلیل از بانوان پیشکسوت را برگزار می‌کند.

تجلیل از بانوان پیشکسوت کوهنوردی اصفهان

صغری حسنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هیئت کوهنوردی استان اصفهان به مناسبت روز زن، مراسم کوه‌پیمایی نمادینی را نیز در کوه صفه برگزار می‌کند.

وی از برنامه‌های هیئت کوهنوردی استان اصفهان به برپایی دوره سنگ‌نوردی طبیعت اشاره کرد و گفت: در این دوره چگونگی صعود از دیواره‌های سنگی به بانوان آموزش داده می‌شود.

نایب رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان تاکید کرد: دوره سنگ‌نوردی طبیعت به صورت رایگان برای بانوان اصفهان آموزش داده می‌شود.

وی اظهار داشت: از جمله برنامه‌های هیئت کوهنوردی استان اصفهان دیدار از یک پیشکسوت کوهنوردی اصفهان در هر ماه است که در روز چهارشنبه هفته آینده، این هیئت به دیدار  منیره خدابنده از پیشکسوتان کوهنوردی استان اصفهان می‌رود.

حسنی اشاره‌ای به صعود بانوان اصفهانی به قله شنلی دهقان کرد و گفت: در این صعود 24 نفری، 20 نفر از بانوان کوه‌نورد اصفهان حضوری فعال داشتند.

وی اظهار داشت: روز گذشته نیز دوره کوه‌پیمایی بانوان و آقایان با حضور مربیان این دوره خانم نجمه شاه‌محمدی و سید رضا حسینی برگزار شد.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول