اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور بانوان آبپخش خبر داد

اجرای 12 ویژه‌برنامه روز زن در آبپخش

خبرگزاری فارس: مسئول امور بانوان آبپخش از اجرای 12 ویژه‌برنامه روز زن در آبپخش خبر داد.

اجرای 12 ویژه‌برنامه روز زن در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش فاطمه جهان‌افروز بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته زن و روز مادر در روز آبپخش اظهار داشت: حضرت زهرا(س) بالاترین هدیه خداوند به بشریت و الگوی کامل برای همه انسان‌‌ها در طول تاریخ است و بانوان در تمامی مراحل زندگی خود باید از ایشان الگوبرداری کنند.

مسئول امور بانوان بخشداری آبپخش خاطر نشان کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته زن، در شهر آبپخش و روستاهای تابعه بخش آبپخش برنامه‌های مختلفی را در قالب ستاد و  تشکیل چندین کمیته برگزار می‌کند.

جهان‌افروز اذعان داشت: در بخش آبپخش در نشست‌‌های مختلف برنامه‌ریزی‌هایی با بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی بخش آبپخش و بانوان فعال در عرصه‌های اجتماعی شاهد طرح‌ریزی برای برگزاری 12 ویژه برنامه‌ خواهیم بود.

وی اضافه کرد: برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی به مناسبت هفته زن از مسائل مهمی است که در رأس فعالیت‌های کمیته بانوان بخشداری آبپخش قرار دارد.

این مسئول بیان داشت: توجه به منویات رهبری از مسائل مهمی است که بانوان ولایی و مؤمن بخش آبپخش به آن توجه دارند و در هفته زن به منظور آشنایی هر چه بیشتر بانوان شاهد برگزاری همایش تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در بخش آبپخش خواهیم بود.

مسئول امور بانوان بخشداری آبپخش گفت: تجلیل از بانوان شاغل در ادارات بخش آبپخش از برنامه‌های کمیته بانوان بخشداری آبپخش در روز زن است و تمامی دستگاه‌های اجرایی باید در این برنامه‌ مشارکت کنند.

جهان‌افروز از اجرای طرح رحمت در بخش خبر داد و گفت: برای آموزش زنان خانه‌دار در زمینه‌های مختلف طرح رحمت با حضور اساتید مجرب در بخش برگزار می‌شود.

وی در ارتباط با نحوه برگزاری طرح رحمت در آبپخش متذکر شد: طبق دستورالعمل این طرح ارزشمند باید در 16 جلسه برگزار شود تا زنان خانه‌دار با مسائل مختلف آشنا شوند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول