اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اجتماعی استانداری سمنان خبر داد

پیشرفت 40 درصدی مصوبات دور سوم سفر دولت به سمنان

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور اجتماعی و شوراهای استانداری سمنان از پیشرفت 40 درصدی مصوبات دور سوم سفر دولت به سمنان خبر داد.

پیشرفت 40 درصدی مصوبات دور سوم سفر دولت به سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین ظهر امروز در جلسه پاسداشت یک صدمین سفر استانی رئیس جمهور در فرمانداری سمنان، با تبریک میلاد حضرت فاطمه‌زهرا(س) اظهار کرد: سفرهای دولت زمینه‏ساز بسیاری از پیشرفت‏ها بوده است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص سفرهای استانی دولت مبنی بر "سرکشی دولت و وزرا آرزوی دیرینه ما را برآورده کرده است"، روحیه عدالت‏طلبانه و خستگی‏ناپذیری و پشتکار دولت‏های نهم و دهم را عامل مهم این 100 سفر خواند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و شوراهای استانداری سمنان تعداد و اعتبار مصوبات سه سفر به استان سمنان را نیز اعلام کرد و گفت: در دور نخست این سفر، 250 مصوبه با اعتبار 4 هزار و 520 میلیارد ریال به تأیید رسید که 97 درصد مصوبات اجرایی شده است.

سعدالدین با اشاره به سفر دور دوم دولت به استان سمنان افزود: 257 مصوبه با اعتبار 6 هزار و 850 میلیارد ریال در این سفر تصویب شد که 79 درصد مصوبات اجرایی شده است.

وی گفت: در دور سوم نیز 255 مصوبه با اعتبار 18 هزار و 600 میلیارد ریال تأیید شد که 35 تا 40 درصد مصوبات اجرایی شده است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و شوراهای استانداری سمنان اهم برنامه‏های در نظر گرفته شده در روزهای بزرگداشت یک‏ صدمین سفر استانی دولت را در قالب ادبی، فرهنگی، علمی و ورزشی اعلام کرد.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول