اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

ایجاد اشتغال پایدار اولویت دولت در کردستان است

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان گفت: ایجاد اشتغال پایدار و جذب سرمایه‌گذار اولویت‌های اصلی دولت در کردستان است.

ایجاد اشتغال پایدار اولویت دولت در کردستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، علیرضا شهبازی در دیدار با جمعی از کارکنان صندوق مهر امام رضا (ع) استان اظهار کرد: صندوق مهر امام رضا می‌تواند نقش موثری در راستای تحقق ایجاد اشتغال در استان کردستان داشته باشد.

وی افزود: نقش صندوق مهر امام رضا در فراهم آوردن شرایط ازدواج، اشتغال و مسکن جوانان نیز مهم و تاثیرگذار است.

شهبازی در ادامه با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در این صندوق در طول سال‌های گذشته، خواستار تلاش مضاعف مجموعه کارکنان این مجموعه در استان شد و تصریح کرد: اتخاذ سیاست‌های موثر اقتصادی گام موثری برای حل مشکل بیکاری و اشتغال بوده و ضروریست این سیاست‌ها در تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی با دقت هرچه بیشتر تعریف، تنظیم و عملیاتی شوند.

استاندار کردستان همچنین تلاش در راستای جذب اعتبارات و توزیع عادلانه امکانات و تسهیلات صندوق در میان افراد، برنامه‌ریزی برای استفاده از مشارکت‌های مردمی و تسهیل در امر ازدواج و کمک به تامین مسکن جوانان از طریق پرداخت وام به زوجین را از جمله رسالت‌های مهم صندوق دانست که باید برای تحقق آنها در استان پیگیری‌های لازم به‌عمل آید.

رئیس صندوق مهر امام رضا (ع) استان کردستان هم در گزارشی عمده فعالیت‌های صندوق از ابتدای تاسیس در استان را پرداخت تسهیلات در قالب مشاغل خرد و خانگی و طرح‌های کارآفرینی عنوان کرد و افزود: در سال گذشته تعداد 10 هزار و 158 نفر نسبت به افتتاح سپرده در صندوق قرض‌الحسنه مهر امام رضا استان اقدام نموده بطوریکه استان کردستان توانسته است در جذب منابع مردمی بعد از استان‌های یزد و اصفهان در رتبه سوم کشور قرار گیرد.

حامد رحیمی در پایان ثبت 135 درصدی تعهدات اشتغال سال 90 در سامانه رصد و کاهش معوقات و مطالبات صندوق از 18 درصد به 8 درصد که استان را در رتبه دوم کشور قرار  داده است را از جمله دیگر افتخاراتی دانست که این صندوق به آن نایل شده است. 

انتهای پیام/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول