اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نمایشگاه‌ یکصدمین سفر هیئت دولت استان مرکزی:

سفرهای استانی دولت، فقر را از چهره کشور زدود

خبرگزاری فارس: رئیس نمایشگاه‌ یکصدمین سفر هیئت دولت استان مرکزی با اشاره به برپایی نمایشگاه یکصدمین سفر هیئت دولت این استان در مشهد مقدس گفت: سفرهای استانی سبب ارتباط نزدیک مسئولان کشور و ترمیم چهره فقر و توسعه‌نیافتگی کشور شد.

سفرهای استانی دولت، فقر را از چهره کشور زدود

هوشنگ بازوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: امروز و همزمان با سفر هیئت دولت به مشهد مقدس یکصدمین سفر استانی هیئت دولت رقم خورد.

وی تصریح کرد: به مناسبت یکصدمین سفر هیئت دولت به مشهد مقدس مقرر شد هر یک از استان‌های کشور دستاوردهای سه سفر هیئت دولت را در قالب یک نمایشگاه در مشهد مقدس به معرض دید عموم بگذارند.

رئیس نمایشگاه‌ یکصدمین سفر هیئت دولت استان مرکزی در مشهد مقدس ادامه داد: در استان مرکزی عملکرد سه سفر هیئت دولت در قالب 24 دستگاه اجرایی که حداقل دارای پنج مصوبه بودند در این نمایشگاه شرکت داده شد.

بازوند با بیان اینکه چکیده این نمایشگاه همزمان در قالب نمایشگاهی در اراک برپا می‌شود ادامه داد: در نمایشگاهی که در محل دائمی نمایشگاه‌های مشهد گشایش یافته 24 وزارتخانه و 31 استانداری عملکرد خود را در رابطه با سه سفر انجام شده به نمایش گذاشته‌اند که استان مرکزی نیز در این نمایشگاه حضور یافته است.

بازوند بهره‌برداری از 138 پروژه عمرانی سفرهای دولت به استان مرکزی همزمان با برگزاری یکصدمین جشنواره سفرهای استانی را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در استان مرکزی اعلام کرد.

به گفته وی نمایشگاه استان مرکزی در غرفه‌ای به مساحت 85 مترمربع برپا شده است.

رئیس نمایشگاه‌ یکصدمین سفر هیئت دولت استان مرکزی ابتکار سفرهای استانی در دولت نهم و دهم را موجب تحول زیربنایی در عمران و رفاه تمامی مناطق محروم و غیر محروم کشور دانست و ادامه داد: سفرهای استانی گنجینه‌ای از تجارب ناب مدیریتی و ابتکار جدیدی است که ارتباط تنگاتنگ مردم و دولت در پیشبرد امور کشور و حل معضلات را رقم زد.

وی با اشاره به اهمیت سفرهای هیئت دولت به استان‌های مختلف کشور خاطر نشان کرد: سفرهای استانی دولت موجب می‌شود تا مسئولان رده اول کشور بیش از گذشته به استان‌های مختلف توجه داشته و در این سفرها از دورترین استان‌ها و شهرها بازدید کرده و مشکلات را از نزدیک بررسی کنند و برای ترمیم چهره فقر و توسعه‌نیافتگی در این مناطق برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول