اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جلوه‌های خدمت ماندگار ـ 2

تصویب 800 مصوبه سفرهای دولت در گیلان

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان گفت: در سه سفر هیئت دولت به گیلان بیش از 800 مصوبه به تصویب رسیده و بسیاری از آنها اجرایی شده و تعداد زیادی نیز دارای 60 درصد پیشرفت فیزیکی هستند.

تصویب 800 مصوبه سفرهای دولت در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای یکصدمین سفر دولت در پارک قدس رشت دستاوردهای سفر هیئت دولت به گیلان را بسیار ارزشمند خواند و اظهار کرد: در مجموع سه سفر هیئت دولت به گیلان تعداد بیش از 800 مصوبه به تصویب رسیده که برخی‌های از طرح‌ها اکنون بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و در این راستا ستاد مهر ماندگار در گیلان تشکیل شده تا این طرح‌ها تا پایان دولت دهم به نتیجه برسند.

وی، سفرهای استانی دولت را نقشه راه آبادانی میهن اسلامی دانست و با اشاره به مصوبه 71 منطقه گردشگری استان افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته است بتوانیم در دراز مدت این مصوبات را با محوریت گردشگری به سرانجام برسانیم.

استاندار گیلان، با بیان اینکه دولت کارهای بزرگی در کشور انجام داده است، تصریح کرد: دولت احمدی‌نژاد پای‌بند به ارزش‌های انقلاب است و پایه‌های اصلی انقلاب را تقویت و اعتماد‌ به‌نفس و خودباوری را در مردم احیا کرده است.

وی، موضوع یارانه‌ها را یکی از اقدام‌های ارزشمند دولت خواند و اذعان کرد: در سال گذشته یک‌هزار و 340 میلیارد تومان یارانه به مردم پرداخت کردیم که کار بزرگ دولت است.

سعادتی، پرداخت سهام عدالت را یک کار بی‌نظیر دولت نامید و یادآور شد: با روحیه بسیجی‌وار دولت و حمایت‌های رهبر و تعیین رویکردها اقدام‌های شایسته‌ای در کشور صورت گرفته است.

وی، با اشاره به نقش مهم و موثر مردم در کنار انقلاب و نظام ابراز کرد: پشتیبانی مردم از انقلاب و نظام یکی از رمزهای موفقیت کشور است و مردم با مشارکت خود در تمام صحنه‌های انقلاب به ویژه در انتخابات موجب ناامیدی دشمن شدند و دشمن از عظمت این حضور مبهوت مانده است.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه باید فدایی مردم شویم، خاطرنشان کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و باید بتوانیم با کمک تمام مسئولان و نمایندگان خواسته‌های مشروع آنها را جامه تحقق ببخشیم.

نمایشگاه دستاوردهای یکصدمین سفر استانی هیئت دولت در 80 غرفه در پارک قدس رشت به مدت یک هفته برپا شده و در آن نتایج دستاورهای سه سفر دولت به تفکیک دستگاه‌های اجرایی استان در معرض دید مردم گذاشته شده است.

ا‌نتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول