اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان‌وبلوچستان:

ارائه الگوی مدیریتی نوین مهم‌ترین دستاورد دولت بود

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: ارائه الگوی مدیریتی نوین و جدید از سوی احمدی‌نژاد مهم‌ترین دستاورد دولت عدالت‌محور در سفرهای استانی بود.

ارائه الگوی مدیریتی نوین مهم‌ترین دستاورد دولت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علی‌محمد آزاد امروز در نمایشگاه جلوه‌های خدمت در محل دائمی نمایشگاه‌های زاهدان اظهار داشت: سفرهای استانی نقش بسزایی در کاربردی شدن عدالت و مهرورزی و حل مشکلات در جای جای ایران زمین به ویژه این خطه از ایران اسلامی داشت که اکنون تک تک مردم آن را لمس می‌کنند.

وی افزود: حضور بیش از 300 روز از مجموع فعالیت‌های دولت نهم و دهم در بین مردم ایران در قالب سفرهای استانی خود گواهی بر اهتمام ملی برای رشد و آبادانی ایران اسلامی است.

آزاد ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های این سفرها، آشنایی نزدیک با مسایل و مشکلات مردم و استان‌های مختلف کشور و تحقق شعار عدالت محوری بود.

نماینده عالی دولت در سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: در این سفرها تصمیماتی گرفته می‌شد که اگر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در استان‌ها حضور نمی‌داشتند امکان تصویب و اجرای آنها میسر نبود.

استاندار سیستان‌وبلوچستان اجرای طرح گازرسانی و راه آهن زاهدان ـ کرمان را نمونه‌ای از این طرح‌ها برشمرد و گفت: شاخص انجام این کار دولت تنها عدالت محوری است که برای تنها دو پروژه حدود 3 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار هزینه شد.

وی گفت: این سفرها سبب افزایش توانمندی و انگیزه در مدیران و کارمندان دولت و بخش خصوصی شد و زمینه توسعه و پیشرفت مناطق مختلف کشور فراهم و بسیاری از استان‌های محروم از جمله سیستان‌وبلوچستان در مسیر توسعه قرار گرفتند.

نماینده عالی دولت در سیستان‌وبلوچستان بیان داشت: بنابه فرمایش رهبر معظم انقلاب این سفرها کار بسیار خوب و برجسته بوده که محصول آن روشن‌شدن بسیاری از حقایق کشور و ارتباط نزدیک مدیران و مردم بوده است.

استاندار سیستان‌وبلوچستان همچنین در حاشیه بازدید از این نمایشگاه به تشریح دستاوردهای سفرهای استانی دولت پرداخت و افزود: رهاورد سفرهای سه‌گانه استانی دولت به این استان 690 مصوبه بوده است.

آزاد بیان داشت: دور اول سفرهای استانی دولت به سیستان‌وبلوچستان 176 مصوبه به دنبال داشت که 100 درصد آن اجرایی و از این تعداد 168 مصوبه به ثمر نشست.

وی افزود: همچنین هشت مصوب از دور اول سفرهای استانی هیئت دولت با 95 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام است.

آزاد مصوبات دور دوم سفر استانی هیات دولت را 250 مصوبه ذکر کرد و گفت: 90 درصد از مصوبه‌های دور دوم اجرایی شده و مجموعه مدیریتی استان در تلاش است 10 درصد باقی مانده را نیز هر چه زودتر کاربردی کند.

استاندار سیستان‌وبلوچستان اظهار داشت: در این دور از سفر در سه بخش زیربنایی، اجتماعی و فرهنگی، آب، کشاورزی و محیط زیست مصوبه‌های خوبی در راستای محرومیت‌زدایی از این خطه به تصویت هیئت دولت رسید.

انتهای پیام/صا10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول