اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست حوزه هنری سیستان‌وبلوچستان:

دولت دهم افق روشنی را برای هنرمندان رقم زد

خبرگزاری فارس: سرپرست حوزه هنری سیستان‌وبلوچستان گفت: نگاه ویژه دولتمردان به سیستان‌وبلوچستان، افق روشنی را برای هنرمندان رقم زد.

دولت دهم افق روشنی را برای هنرمندان رقم زد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سعید مهدی‌زاده شهری صبح امروز در حاشیه برگزاری نمایشگاه جلوه‌های خدمت در زاهدان اظهار داشت: نگاه ویژه دولت خدمتگزار و عدالت محور دهم به این استان در سال 90، سبب شد که تمامی فرهیختگان و هنرمندان با خروج از لاک عزلت و انزوا، با انرژی مضاعف، گام‌های محکم و اساسی برای پیشبرد اهداف فرهنگی منطقه بردارند به گونه‌ای که تأثیر این حرکت در اجتماع محسوس است.

وی افزود: حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی همچون سایر نهادهای مشمول این حمایت در سال 90، با ارائه طرح‌های مختلف توانست در این راستا قدم بردارد.

سرپرست حوزه هنری سیستان‌وبلوچستان گفت: مصوبات حوزه هنری استان در دو سر فصل "حمایت از برگزاری جشنواره‌ها و فعالیت‌های دینی و هنری" و "حمایت از تولید آثار دینی و هنری" است.

وی ادامه داد: مجموعه جشنواره‌های "تئاتر خیابانی در چابهار، کارناوال تجلی وحدت در فجر انقلاب، حجاب و عفاف کی بانو، انیمیشین آسوریک، بانوی مهر، نمایش عروسکی، دومین جشنواره بومی سروده‌ها، خاطره‌نویسی انقلاب، دفاع مقدس و راهیان نور" برنامه‌هایی هستند که در سر فصل اول جای می‌گیرد.

مهدی‌زاده اضافه کرد: تولید کلیپ‌های قرآنی با حضور قاریان و خوش‌نویسان استانی، فیلم مستند گزارشی سیره نور درباره امام خمینی‌(ره) و مردم، فیلم مستند محرم در زاهدان، تولید 10 اثر پونمایی، نشریه خط فاصله ویژه مدارس متوسطه استان و تولید چندین اثر دیگر در زمینه‌های مختلف نیز در سرفصل دوم قرار دارد.

وی افزود: امیدواریم با همکاری مسئولان و حمایت مستمر دولتمردان فرهنگ‌مدار این فعالیت‌ها همچنان ادامه یابد.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول