اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ارداق خبر داد

بهره‌برداری از بوستان ارداق در هفته دولت

خبرگزاری فارس: شهردار ارداق گفت: بوستان شهر ارداق با اعتبار 3 میلیارد ریال با حضور مسئولان ارشد استانی در هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از بوستان ارداق در هفته دولت

اسماعیل کبیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: بوستان شهر ارداق با هدف افزایش امکانات تفریحی و رفاهی شهری در هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری می‌‌رسد.

وی گفت: عملیات اجرایی احداث بوستان شهر ارداق با مساحت 3 هزار متر مربع آغاز و اقدامات اولیه برای احداث این بوستان انجام شده است.

* کلنگ‌زنی بلوار خلیج‌ فارس در هفته دولت

کبیری عنوان کرد: پروژه احداث بلوار خلیج‌ فارس شهر ارداق با اعتبار 15 میلیارد ریال در هفته دولت سال جاری‌ کلنگ‌زنی می‌شود.

شهردار ارداق افزود: احداث بلوار خلیج‌ فارس شهر ارداق با هدف ساماندهی ورودی‌های شهری و افزایش سیمای شهری کلنگ‌زنی می‌شود.

کبیری نصب المان‌های شهری، افزایش مبلمان شهری و پیاده‌‌سازی شهر ارداق را از پروژه‌های سال جاری عنوان و بیان کرد: این پروژه‌ها با اعتبار یک میلیارد ریال و با هدف افزایش مبلمان و زیباسازی شهری در سال جاری اجرا می‌شود. 

وی با بیان اینکه جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت 20 درصد معابر شهر ارداق با اعتبار 2 میلیارد ریال در سال گذشته به اتمام رسیده است، گفت: عملیات اجرایی جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر دیگر این شهر در حال اجراست.

* اتمام پروژه‌های شهرداری ارداق در کوتاه‌ترین زمان

این مقام مسئول با بیان اینکه احداث بلوار امام‌ خمینی (ره) با دو کیلومتر طول از مهم‌ترین پروژه‌های شهر ارداق در سال گذشته است، یادآور شد: این پروژه با هدف افزایش سیمای شهری و بهبود عبور و مرور شهری با اعتبار 12 میلیارد ریال به اتمام رسیده است.

کبیری اتمام اجرای این پروژه در کوتاه‌ترین زمان را از موفقیت‌های مسئولان مربوطه این پروژه دانست و اظهار کرد: پایان اجرای عملیات این طرح در سه سال پیش‌بینی شده بود که با همت و تلاش مسئولان مربوطه این طرح در یک سال و نیم به پایان رسیده است.

وی افزود: عملیات اجرایی این پروژه از اواخر سال 88 آغاز و در هفته دولت سال گذشته به پایان رسیده است.

شهردار ارداق ساخت غسالخانه و آرامستان جدید در شهر ارداق را از پروژه‌های دیگر شهر ارداق در سال گذشته عنوان و بیان کرد: این پروژه با اعتبار یک میلیارد ریال با هدف ساماندهی آرامستان شهر ارداق به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول