اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط دانشگاه علوم پزشکی جهرم صورت گرفت

افتتاح نمایشگاه دستاورد سفرهای استانی دولت در جهرم

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی جهرم از افتتاح نمایشگاه دستاوردهای سفرهای استانی هیئت دولت به فارس در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جهرم با عنوان «در کنار مردم، برای مردم» خبر داد.

افتتاح نمایشگاه دستاورد سفرهای استانی دولت در جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، مجید ارجمند ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با یک‌صدمین سفر استانی هیئت دولت و به منظور ارائه دستاوردها و نتایج ارزشمند این سفرها در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جهرم نمایشگاهی با شعار «در کنار مردم، برای مردم» در سایت پردیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم برپا شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه، گزارشی از پیشرفت‌های صورت گرفته در راستای اجرای مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت در حوزه بهداشت و درمان شهرستان جهرم که شامل 23 مصوبه بوده در معرض دید عموم قرار گرفته است.

ارجمند با بیان اینکه تا کنون 75 درصد از طرح‌های مصوب هیئت دولت در این بخش به بهره‌برداری رسیده است ابراز داشت: این افتخار بزرگی برای دانشگاه علوم پزشکی جهرم محسوب می‌شود و این دانشگاه در آستانه دور چهارم سفر استانی دولت به فارس نیز شاهد افتتاح چند طرح عمرانی بهداشتی و درمانی است.

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی جهرم در ادامه خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به همت روابط عمومی و همکاری دفتر طرح‌های عمرانی و امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جهرم برپا شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول