اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 600 واحد مسکن مهر در بانه

خبرگزاری فارس: فرماندار بانه از بهره‌برداری از 600 واحد مسکونی مهر تا پایان سال‌جاری در این شهرستان خبر داد.

بهره‌برداری از 600 واحد مسکن مهر در بانه

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مسعود منصوری پیش از ظهر امروز در دومین جلسه بررسی وضعیت واحدهای مسکونی مهر بانه بر پیگیری مصوبات جلسات قبلی تاکید کرد و اظهار داشت: هیچگونه قصور و کوتاهی در این زمینه پذیرفته نخواهد شد.

وی اظهار کرد: اجرای پروژه‌های مسکن مهر در کوتاه‌ترین زمان و با توجه به کیفیت باید مورد توجه مسئولین ذی‌ربط قرار گرفته و مجریان و پیمانکاران را به این مهم واقف سازند.

فرماندار شهرستان بانه بر افزایش نیروی انسانی و فعالیت‌های چند جانبه بر روی پروژه‌ها تاکید کرد و گفت: بررسی و اعلام وضعیت کنونی پروژه‌ها توسط مجریان در اولویت قرار گیرد.

منصوری بررسی عوامل تاخیر در اجرای پروژه های مسکن مهر در این شهرستان را خواستار شد و خاطرنشان کرد: باید مشخص شود دلیل اصلی تاخیر در این پروژه‌ها افزایش نرخ تورم است و یا مربوط به کم‌کاری پیمانکاران است.

وی تصریح کرد: طبق مصوبه و تعهدات جلسه نخست بررسی وضعیت اجرای پروژه‌های مسکن مهر در این شهرستان در فاز نخست باید 600 واحد مسکونی در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

فرماندار بانه در ادامه به نامگذاری امسال با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری اشاره و تحقق و عملیاتی کردن این شعار را رسالتی همگانی و نیازمند تلاشی ملی خواند.

منصوری با بیان اینکه توجه به این مهم در اجرای پروژه‌های مختلف نیز ضروری است، افزود: باید با بهره‌گیری از نیروهای انسانی و مصالح و تولیدات داخلی در اجرای پروژه‌های عمرانی زمینه تحقق فرامین رهبری را فراهم سازیم.

وی در ادامه به توسعه و آبادانی استان به ویژه شهرستان بانه در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای رفع چهره محرومیت در این شهرستان در مقایسه با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول