اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌ مناسبت هفته خوابگاه‌ها صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از سالن تیراندازی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از افتتاح سالن تیراندازی این دانشگاه در هفته جاری خبر داد.

بهره‌برداری از سالن تیراندازی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، رضا دستجردی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه ورزش تیراندازی از تأکیدات پیامبر اسلام است، اظهار داشت: سالن تیراندازی دانشگاه از محل اعتبارات حوزه معاونت دانشگاه علوم پزشکی و با اعتبار 50 میلیون تومان ساخته شده است.

وی با اشاره به آغاز هفته خوابگاه‌ها افزود: هر ساله هفته خوابگاه‌ها از 22 تا 28 اردیبهشت‌ماه آغاز و در این هفته برنامه‌های بسیار خوبی در سطح دانشگاه برگزار می‌شود.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برگزاری مسابقه کتابخوانی، تجلیل از دانشجویان فعال در تشکل‌های دانشجویی و شورای صنفی در جشن میلاد حضرت زهرا(س)، برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته کشوری، برگزاری اردو به نمایشگاه بین‌المللی کتاب، برگزاری تور گردشگری و بازدید از مناطق و جاذبه‌های طبیعی بیرجند را از برنامه‌های هفته خوابگاه‌ها عنوان کرد.

دستجردی برگزاری جشنواره بادبادک‌ها در راستای خلاقیت و مشارکت دانشجویان، برگزاری نشست‌های پرسش و پاسخ در حوزه مسائل روانی، اقتصادی دانشجویان، بازدید از خوابگاه‌ها با حضور مسئولان دانشگاه و برگزاری جشنواره غذا در 22 اردیبهشت‌ماه را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

وی از فعالیت پنج خوابگاه پسرانه دانشجویی در سطح استان خبر داد و افزود: همچنین در سطح استان چهار خوابگاه دخترانه دانشجویی فعالیت می‌کنند.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خواستار کمک‌ و توسعه و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه شد و ادامه داد: تمامی کسانی که دارای بنیه مالی قوی بوده می‌توانند در احداث و توسعه و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی کمک کنند.

*سکونت 950 دانشجو در خوابگاه‌های علوم پزشکی بیرجند

دستجردی از سکونت 950 دانشجو اعم از دختر و پسر در خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد و افزود: سرانه استاندارد فضای اتاق برای هر دانشجو در کشور حدود پنج مترمربع است که در خراسان‌جنوبی به این سرانه نزدیک هستیم.

وی با اشاره به بهره‌برداری خوابگاه 280 نفره دانشجویی بیرجند در اردیبهشت‌ماه سال 92 در مرکز استان یادآور شد: این پروژه از مصوبات سفر دوم هیئت دولت به استان بوده که قرارداد پیمانکاری این پروژه با بخش خصوصی انجام گرفته و طبق قرار داد در سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول