اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای محرومیت‌زدایی از روستاها

پروژه آبرسانی به روستای چیلانه بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: پروژه آبرسانی به روستای چیلانه از توابع بخش شاهو شهرستان روانسر که دارای 45 خانوار و 210 نفر جمعیت است به بهره‌برداری رسید.

پروژه آبرسانی به روستای چیلانه بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نبی‌اکرم‌(ص) استان کرمانشاه در مراسم بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به روستای چیلانه از توابع روانسر، اظهار کرد: 27 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا اجرایی و به بهره‌برداری رسیده است.

علیجان حبیبی افزود: 32 پروژه عمرانی دیگر شامل آبرسانی، احداث خانه نیازمندان، احداث مدرسه و خانه‌های بهداشت و راه‌گشایی نیز با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال از محل اعتبارات سپاه پاسداران افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

وی اضافه کرد: همچنین 770 تیم پزشکی برای ارائه خدمات رایگان درمانی به مناطق محروم اعزام شده است.

حبیبی تصریح کرد: سال گذشته با فعالیت سه میلیون نفر روز در عرصه‌های سازندگی و محرومیت‌زدایی در سطح استان یک‌هزار و 800 مدرسه بهسازی و 640 کلاس تقویتی برای دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی مختلف برگزار شد.

حسین کولیوند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه روانسر نیز گفت: سال گذشته یک‌هزار و 235 نفر روز در بسیج سازندگی این شهرستان فعالیت داشتند که در این راستا 61 مدرسه و 28 مسجد روستایی در این شهرستان بازسازی شده است.

گفتنی است، احداث چهار حوضچه بتنی‌، بهسازی چشمه، لوله‌گذاری خط انتقال و شبکه توزیع به طول دو هزار و 600 متر و احداث مخزن بتنی 50 متر مکعبی این روستا بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون ریال هزینه دربرداشته است.

روستای چیلانه از توابع بخش شاهو شهرستان روانسر و دارای 45 خانوار و 210 نفر جمعیت است.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول