اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خبر داد

بهره‌برداری از 9 طرح ملی مهر ماندگار دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بهره‌برداری از 9 طرح ملی مهر ماندگار در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، خدمات درمانی و بهداشتی استان ارتقا می‌یابد.

بهره‌برداری از 9 طرح ملی مهر ماندگار دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، منصور شکیبا اظهار داشت: با بهره‌برداری از 9 پروژه طرح ملی مهر ماندگار در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، سه بیمارستان، سه مرکز درمانی شبانه‌روزی و بخش مرجع درمان سوختگی استان به مجموعه امکانات و فضاهای درمانی اضافه می‌شود.

وی افزود: بخش سوختگی بیمارستان علی‌ابن‌ابیطالب (ع) زاهدان، خوابگاه 500 نفره دانشجویی، دو بیمارستان 32 تختخوابی در سیب و سوران و میرجاوه، بیمارستان 64 تختخوابی نیکشهر و دانشکده پرستاری و مامایی ایرانشهر، سه مرکز درمانی شبانه‌روزی در مهرستان، گلمورتی و فنوج، از جمله 9 پروژه‌ای هستند که در طرح ملی مهر ماندگار تلاش می‌شود تا اردیبهشت ماه سال 92 به بهره‌برداری برسند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیان کرد: این طرح‌ها که هر یک تاکنون پیشرفت فیزیکی قابل قبولی داشته است مصوبات سه دوره سفر هیئت دولت به استان سیستان‌وبلوچستان است.

شکیبا ادامه داد: برای احداث و بهره‌برداری از این طرح‌ها، 392 میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده که تاکنون 240 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

وی همچنین به ساخت دو بیمارستان در شهرهای میرجاوه و سیب و سوران اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه برای احداث و بهره‌برداری از این دو پروژه 34 ماه زمان نیاز است، تلاش می‌شود در مدت زمان باقی‌مانده مراحل ساخت و ساز اصلی آن انجام شود.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول