اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز تأسیس بسیج سازندگی صورت گرفت

بهره‌برداری از 2 کانال آبرسانی در روستاهای اسدآباد

خبرگزاری فارس: به مناسبت 17 اردیبهشت، سالروز تأسیس بسیج سازندگی دو پروژه کانال آبرسانی روستاهای چنار علیا و کوانج به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 2 کانال آبرسانی در روستاهای اسدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، بعد از ظهر امروز یکشنبه به مناسبت سالروز تأسیس بسیج سازندگی دو پروژه کانال آبرسانی روستاهای چنار علیا وکوانج به بهره‌برداری رسید.

فرماندار اسدآباد در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها با تبریک سالروز بسیج سازندگی تأسیس این نهاد مقدس را یکی را رهاوردهای انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) خواند و اظهار داشت: تبیین کارکرد بسیج در جمهوری اسلامی ایران دارای ارزش و اهمیت است چرا که دارای رویکردی نوین و اختصاصی است.

مصطفی آزادبخت با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه بهترین راه مقابله با آمریکا خدمت‌رسانی به مردم است، تصریح کرد: امروز بسیج سازندگی با ارائه خدمات ارزنده خود در عرصه‌های مختلف توانسته همانند همیشه فعال و با پشتکار، فرمایش رهبری را تحقق بخشد.

فرمانده مقاومت سپاه ناحیه اسدآباد نیز با بیان اینکه بسیج سازندگی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، بسیجیان، کمک به دولت در اجرای طرح‌های ملی و منطقه‌ای و ایجاد زمینه‌های اشتغال جوانان و محرومیت‌زدایی به فرمان رهبر معظم انقلاب در سال 79 تشکیل شد، گفت: این نهاد مقدس در سطح شهرستان اسدآباد نیز با بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود و توانمندیهای بالای بسیجیان و جوانان در عرصه‌های مختلف و با استناد به قانون بسیج سازندگی فعالیت می‌کند که اجرای طرح کانال آبرسانی نیز از جمله این فعالیت‌ها است.

سرهنگ فیروز محمودی ساخت سه باب خانه بهداشت روستایی، کاشت نهال، بذرافشانی مزارع، مبارزه با سن غلات و انواع بیماری‌های دامی را از جمله فعالیت‌های بسیج سازندگی در سطح شهرستان اسدآباد برشمرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد هم با بیان اینکه طرح خطوط انتقال آب به روستای چنارعلیا از ابتدای سال 90 آغاز شده است، اظهار داشت: این خطوط به طول 3 هزار و 500 متر است که تا 4 هزار متر نیز طراحی شده که در حال  انجام است.

حسین فضلی با اشاره به اینکه اجرای طرح کانال آبرسانی راندمان آب را از 30 درصد به 95 درصد افزایش می‌دهد، افزود: برای اجرای این طرح 650 میلیون تومان هزینه شده است.

وی تصریح کرد: با اجرای طرح کانال آبرسانی روستای چنارعلیا 150 هکتار از اراضی زراعی و باغی با 4 هزار و 800 نفر از جمعیت این روستا زیر پوشش قرار می‌گیرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد در پایان با بیان اینکه جدول‌گذاری و کانال آبرسانی روستای کوانج نیز به طول 380 متر است، افزود: برای اجرای این طرح 33 میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول