اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا آغاز سال تحصیلی جدید صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 165 کلاس درس در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز آذربایجان‌غربی گفت: 165 کلاس درس تا آغاز سال تحصیلی جدید در مناطق مختلف استان آماده بهره‌برداری می‌شود.

بهره‌برداری از 165 کلاس درس در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی آخوندیان پیش از ظهر امروز در جشنواره تکریم خیرین مدرسه‌ساز خوی اظهار داشت: شهرستان خوی یکی از شهرهایی است که خیرین مدرسه‌ساز آن بیشترین مشارکت را در امر مدرسه‌سازی استان دارند به طوری که تاکنون 59 مدرسه در مناطق شهری و روستایی خوی احداث و تحویل آموزش و پرورش شده است.

وی از احداث 27 باب مدرسه در استان خبر داد و افزود: این تعداد مدرسه با 165 کلاس درس به همت خیرین استان در مناطق مختلف شهری و روستایی آذربایجان‌غربی ساخته شده و تا آغاز سال تحصیلی امسال به آموزش و پرورش استان تحویل می‌شود.

آخوندیان با اشاره به تعداد مدارس ساخته شده در استان توسط خیرین مدرسه‌ساز گفت: خیرین مدرسه‌ساز این استان از آغاز فعالیت این مجمع تاکنون یک‌هزار و 635 کلاس درس را ساخته و به آموزش و پرورش تحویل داده‌اند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان در ادامه این مراسم تصریح کرد: خیرین مدرسه‌ساز استان در 13 سال گذشته 850 میلیارد ریال برای مدرسه‌سازی تعهد کرده‌اند که تاکنون نیمی از آن محقق شده است.

فریبرز اسمعیل‌زاده از احداث 100 باب طرح آموزشی در استان خبر داد و اضافه کرد: این تعداد طرح آموزشی با 900 کلاس درس در استان اجرا می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه در شش ماه نخست امسال 317 کلاس درس تکمیل و به آموزش و پرورش تحویل داده می‌شود، بیان کرد: برای ساخت این مدارس بیش از 300 میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش خوی نیز در این جشنواره گفت: در حال حاضر هشت باب مدرسه با 48 کلاس درس با پیشرفت فیزیکی 20 تا 98 درصد به همت خیرین این شهرستان ساخته می‌شود.

علی مددلو در ادامه با اشاره به ضرورت نوسازی مدارس خوی اضافه کرد: در شهرستان بیش از 300 کلاس درس نیاز به نوسازی و بهسازی دارد که در این زمینه مشارکت خیرین بیش از پیش احساس می‌شود.

در ادامه این جشنواره با اهدای لوح تقدیر از خیرین مدرسه‌ساز خوی تجلیل شد.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول