اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

سرمایه‌گذاری دشمن در انتخابات بیش‌تر از فتنه 88 بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: سرمایه‌گذاری دشمن در انتخابات اسفندماه سال گذشته بیش‌تر از فتنه سال 88 بود.

سرمایه‌گذاری دشمن در انتخابات بیش‌تر از فتنه 88 بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار علی اکبر فتوحی ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای غواصان دریادل استان زنجان با تاکید بر اینکه رزمندگان استان زنجان خلاقیت‌های زیادی را در جبهه‌ها آفریدند، اظهار داشت: غواصان دریادل استان زنجان در عملیات خیبر، والفجر هشت، آزادسازی خرمشهر و عملیات‌های دیگر حماسه آفریدند.

وی با اشاره به اینکه سخت‌ترین ماموریت‌ها در دوران دفاع مقدس توسط غواصان انجام می‌گرفت، خاطرنشان کرد: غواصان از رودخانه‌های کارون، اروند و جزایر مجنون که بنا به گفته ارتش دنیا غیرقابل عبور بوده است، عبور می‌کردند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه غواصان دریادل روحیه و ایمان بسیار قوی داشتند، تصریح کرد: عبور از جزر و مد آب به مدت چهار ساعت در عملیات والفجر هشت نشان‌ دهنده شهامت، روحیه و برنامه‌ریزی‌های دقیق آنها بود.

وی با تاکید بر اینکه انگلیس در دوران دفاع مقدس تنها کشوری بود که از جزر و مد آب رودخانه‌ها اطلاعاتی در دست داشت، ادامه داد: غواصان دریادل ایرانی با شناسایی جزر و مد و گذراندن آموزش‌های لازم در جزر و مد رودخانه‌ها توانستند هم در زمان جزر و هم در زمان مد خط‌شکنی کنند.

سردار فتوحی با اشاره به اینکه ارتش دنیا هرگز تصور نمی‌کرد که رزمندگان جمهوری اسلامی ایران از رودخانه‌های کارون و اروند گذر کنند، اضافه کرد: مهم‌ترین رمز موفقیت رزمندگان ایران در دوران دفاع مقدس توکل، توسل، آموزش و برنامه‌ریزی، سازماندهی و شناخت دقیق از موقعیت، امکانات، نقشه‌ها، عملیات و اطلاعات آنها است.

وی با بیان اینکه نیروهای استان زنجان در عملیات کربلای پنج در شلمچه حماسه‌ آفریدند، تصریح کرد: شناخته‌ شدن استان زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی و شهر غواصان دریادل به دلیل عملکرد آنها است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با تاکید بر اینکه اطاعت از رهبری از مهم‌ترین پیام شهدا محسوب می‌شود، ادامه داد: کسی که تفکر بسیجی دارد، مهم‌ترین دارایی وی خدا و ائمه است.

وی با بیان اینکه در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی باید در خط ولایت فقیه گام برداریم، خاطرنشان کرد: ملت همیشه در صحنه ایران در راستای تبعیت از رهبری گام برمی‌دارد.

سردار فتوحی با اشاره به حماسه 9 دی اظهار داشت: مردم با ولایت‌مداری خود دشمنان را هم در داخل کشور و هم در خارج شکست دادند.

وی با بیان اینکه حضور اکثریت مردم استان زنجان در 12 اسفندماه سال گذشته شایسته تقدیر است، اضافه کرد: سرمایه‌گذاری دشمن در انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش‌تر از فتنه 88 بوده است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با تاکید بر اینکه ولایت‌مداری مردم و توجه به بیانات رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران موجب پیروزی ملت در عرصه‌های مختلف شده است، خاطرنشان کرد: همه دشمنان باید بدانند نگاه ملت ایران به ولایت‌فقیه است.

انتهای پیام/‌ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول