اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر:

حضور گسترده مردم در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اهر گفت: ملت ایران با وحدت و یکپارچگی و با حضور گسترده در انتخابات مجلس نهم اقتدار و صلابت خود را به نمایش گذاشته و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

حضور گسترده مردم در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از معلمان و کارگران نمونه اهر و هوراند وحدت و همدلی را رمز موفقیت و پیشرفت توسعه برشمرد و اظهار کرد: امروز ملت ایران با وحدت و یکپارچگی، اقتدار و صلابت خود را به نمایش گذاشتند و با حضور پرشور خود در انتخابات مرحله اول و دوم به دنیا اعلام کردند که ملت ایران پشت سر ولایت از اهداف و آرمان‌های انقلاب دفاع خواهند کرد و توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان خللی در عزم ملت ایران نخواهد داشت.

وی از تلاش‌های کارگران در سنگر تولید و معلمان در سنگر تعلیم و تربیت قدردانی کرد.

امام جمعه اهر نیز در این مراسم کار معلم را تولید فکر و علم برشمرد و خدمت در عرصه‌های مختلف را مدیون معلمان صادق و فرهیخته برشمرد.

حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده نقش معلمان را در تربیت و تهذیب نسل جوان و نوجوان را بسیار مهم توصیف کرد و خواستار تلاش مضاعف در این زمینه شد.

وی، همچنین کارگران را نماد تلاش و ایثار برشمرد و افزود: کارگران به‌عنوان سربازان عرصه جهاداقتصادی نقش بی‌بدیل در تولید و سازندگی دارند.

حاجی‌زاده در این جلسه تحقق شعار سال را در گرو همت و تلاش همه جانبه اقشار مختلف مردم ذکر کرد.

انتهای پیام/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول