اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین‌زهرا:

اعتماد مردم به نظام موجب خواری دشمنان شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین‌زهرا گفت: اعتماد و علاقه بی‌پایان ملت عزیز ایران به نظام مقدس جمهوری اسلامی موجب خواری دشمنان و ستمگران عالم شده است.

اعتماد مردم به نظام موجب خواری دشمنان شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، ابوالفضل طاهرخانی پیش از ظهر امروز در مراسم دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جمعی از ایثارگران شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه شهدا با جانفشانی موجب اقتدار و عزت کشور شدند، اظهار کردند: امروز ما مسئولان اگر لحظه‌ای در عمل به وظایف خود کوتاهی و یا سهل‌انگاری کنیم منافع و عزت کشور در معرض خطر قرار ‌می‌گیرد.

وی اضافه کرد: باید همت و تلاش کرد تا با حضور قشرهای مختلف مردم و تعامل بین مسئولان زمینه توسعه و افتخار آفرینی هر‌چه بیشتر در کشور فراهم شود.

فرماندار بویین‌زهرا با اشاره به اینکه امروز حضور در عرصه‌های ملی یکی از ضرورت‌های مهم برای پیشرفت است، تصریح کرد: تمام ملت غیور ایران می‌دانیم که دشمنان و استکبار با غضب و طمع شدید به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چشم دوخته‌اند و اگر لحظه‌ای اتحاد و روحیه استکبار‌ستیزی از بین ما برود قطعا عناصر فرصت‌طلب به کشور ما حمله‌ور می‌شوند.

طاهر‌خانی با بیان روایات و خاطراتی از دوران دفاع مقدس و لزوم الگو‌گیری از سیره شهدا در جامعه بیان کرد: جنگ هشت ساله ایران اسلامی در واقع تنها یک جنگ و نبرد با دشمن و جبهه‌ای خاص نبود بلکه به فرموده امام خمینی (ره) "جنگ ما با تمام کفار و مستکبران عالم بود".

وی ادامه داد: بر اساس اسنادی که پس از جنگ تحمیلی افشا شد، روشن گردید که صدام ملعون از بسیاری از کشور‌های دیگر کمک و پشتیبانی مالی و تسلیحاتی دریافت می‌کرده است.

فرماندار بویین‌زهرا با بیان اینکه اتکا بر قدرت لایزال خداوند متعال و داشتن بینه اعتقادی و محکم در هر عرصه‌ای سبب پیروزی و گشایش در کار‌ها می‌شود، تصریح کرد: رزمندگان و بسیجیان در دوران دفاع مقدس با همین رمز در برابر سیل تهاجم نظامی عراق ایستادگی و سرانجام به پیروزی نهایی رسیدند.

طاهرخانی لزوم اهتمام جدی‌تر مسئولان به بازدید مستمر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثار گران را بسیار اساسی و مغتنم برشمرد و بیان کرد: امروز باید با تجلیل از خانوده‌های معظم شهدا و رزمندگان ذره‌ای از دین و تکلیفمان را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کنیم.

وی با اشاره به اینکه کشور در شرایط فعلی در موقعیت حساسی قرار گرفته است، تصریح کرد: تمام مردم و مسئولان موظف هستیم که با کار و تلاش عرصه را برای تجلی و پیشرفت کشور مهیا کنیم.

فرماندار بویین‌زهرا اضافه کرد: جوانان و نوجوانان جامعه ما امروز به عنوان طلایه‌داران و پرچمداران مبارزه با ظلم و ستم استکبار در عالم وظیفه دارند که با بصیرت و هوشیاری کامل زمینه نابودی هرچه سریع‌تر مستکبران و حکومت‌های فاسد را در سراسر عالم فراهم کنند.

طاهرخانی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی امروز در اوج قله‌های افتخار و عزت قرار دارد، تصریح کرد: اعتماد و علاقه بی‌پایان ملت عزیز به نظام مقدس جمهوری اسلامی سبب خواری و نابودی مستکبران و دشمنان عالم شده است.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول