اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی حضور گسترده مردم در انتخابات مطرح شد

امکان سوء‌استفاده از آرای مردم را به دشمنان نخواهیم داد

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی با شکوهمند خواندن حضور مجدد مردم حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر در انتخابات مجلس، بر صیانت از آرا و دستاوردهای مردم تاکید کرد.

امکان سوء‌استفاده از آرای مردم را به دشمنان نخواهیم داد

پرویز آژیده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد:  اکنون که با حضور گسترده مردم برگ زرین دیگری بر کارنامه درخشان مردم همیشه در صحنه کشور افزوده شده است، با تمام توان جلوی هرگونه سوء استفاده را از دشمنان خواهیم گرفت.

وی افزود: اکنون که با احساس مسئولیت مردم در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر، سه نماینده دیگر این حوزه انتخاب و راهی بهارستان شده‌اند، امیدواریم نمایندگان مردم که باید خود را نمایندگان تمام مردم استان و نه تنها افرادی که به آنها رای داده‌اند بدانند، تمام تلاش خود را برای آبادانی استان به کار ببندند.

آژیده تاکید کرد: از تمام نمایندگان استان که توانستند تعداد بیشتری از مردم را با تفکرات و برنامه‌هایشان همراه سازند انتظار داریم رقابت‌ها را کنار بگذارند و با همدلی و همکاری، از نظرات کارشناسی و ارزشمند یکدیگر بهره جویند تا موجبات توسعه تمام نقاط استان فراهم شود.

مسئول ستاد انتخابات استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به لزوم همدلی و همکاری در این مقطع تاریخی گفت: طرح کدورت‌ها و برخی مسائل مشابه بعد از انتخابات، خواست دشمن است و نباید اجازه داد دشمنان ما با دلسرد کردن مردم از طریق پررنگ نشان دادن مشکلات و کدورت‌ها و تفاوت سلیقه‌ها، به هدف خود برسند.

مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 15 اردیبهشت ماه با رقابت میان 6 کاندیدای راه یافته به مرحله دوم برگزار شد و در نهایت با انتخاب سه نماینده دیگر، تعداد نمایندگان حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر به شش نفر رسید.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول