اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‎فقیه در گرگان:

حضور امروز مردم در انتخابات یک "نه" بزرگ به دشمنان انقلاب بود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‎فقیه و امام جمعه شهرستان گرگان گفت: حضور مردم در انتخابات یک نه بزرگ به دشمنان انقلاب بود.

حضور امروز مردم در انتخابات یک "نه" بزرگ به دشمنان انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان آیت‎الله سیدکاظم نورمفیدی عصر امروز در ستاد انتخابات استان گلستان اظهار داشت: مردم در انتخابات به همه توطئه‎هایی که دشمنان علیه نظام ما، ملت ما و انقلاب ما می‎کنند یک نه بزرگ سر دادند.

وی جواب منفی ملت ایران به دشمنان این نظام و انقلاب را در این انتخابات بسیار مهم خواند و تصریح کرد: همه آنهایی که می‎خواهند به این نظام ضربه بزنند بدانند که ملت ایران در پشتیبانی از نظام و انقلاب خود محکم ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در گرگان اذعان کرد: مردم ایران به تمام خواسته‌های دشمنان "نه" می‎گویند و این نکته بسیار مهمی است که همه باید به آن توجه کنیم.

نورمفیدی یادآور شد: هر کسی که ایرانی است و ایران را دوست دارد باید در صحنه‎های بزرگی که همچون انتخابات پیش می‎آید در مقابل دشمنان بایستد.

303 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا وجود دارد که از این تعداد 168 شعبه در شهرستان گرگان و بخش مرکزی، 47 شعبه در بخش بهاران و 88 شعبه نیز در شهرستان آق‎قلا و بخش وشمگیر است.

استان گلستان دارای شش حوزه انتخابیه و هفت نماینده در مجلس شورای اسلامی است که در مرحله دوم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مردم شهرستان‎های گرگان و آق‎قلا در شهرهای بخش مرکزی، بهاران، آق‎قلا و وشمگیر در پای صندوق‎های رأی آمده‎اند تا دومین نماینده خود را راهی بهارستان کنند.

در مرحله اول انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حجت‎الاسلام سید علی طاهری از حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا، محمدجواد نظری‎مهر از حوزه انتخابیه کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان، رحمت‎الله نوروزی از حوزه انتخابیه علی‎آبادکتول، رضا صابری از حوزه انتخابیه آزادشهر و رامیان، سلیمان عباسی از حوزه انتخابیه گنبدکاووس و عبدالکریم رجبی از حوزه انتخابیه مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه‎تپه وارد بهارستان شدند.

امروز در مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی رقابت بین عیسی امامی و عبدالحسین ناصری برای کسب یک کرسی باقیمانده حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا انجام می‎شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول