اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر کشور:

مردم سیلی محکمی بر گوش دشمنان نواختند

خبرگزاری فارس: وزیر کشور گفت: مردم با حضور پرشور خود در دور دوم انتخابات مجلس نهم، سیلی محکمی بر گوش بدخواهان نظام نواختند.

مردم سیلی محکمی بر گوش دشمنان نواختند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر مصطفی محمدنجار عصر امروز پس از بازدید از ستاد انتخابات شهرستان اسلامشهر و شرکت در جلسه‌ای با اعضای هیئت اجرایی انتخابات و شورای تامین این شهرستان لحظاتی پیش در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات اسلامشهر اظهار داشت: مردم با حضور پرشور 64 درصدی خود در دور دوم انتخابات مجلس نهم، سیلی محکمی بر گوش بدخواهان نظام نواختند و آنها را ناامید و مایوس نمودند.

نجار افزود: حضور در ستاد انتخابات شهرستان اسلامشهر فرصتی بود تا ضمن عرض خسته نباشید به عوامل اجرایی و دست‌اندرکار انتخابات این شهرستان از روند برگزاری انتخابات اطلاعاتی کسب کنیم.

وی گفت: امروز موفق شدیم در حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌های تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر حضور یابیم و از نزدیک در جریان برگزاری انتخابات باشیم.

نجار بیان داشت: این دوره از انتخابات از حساسیت بیش‌تری برخوردار بود که خوش‌بختانه مردم غیرتمند و انقلابی ایران اسلامی با هوشمندی و درایت خاص خود موقعیت‌ها را تشخیص داده و در صحنه‌های دفاع از انقلاب به میدان آمده و بر دهان دشمنان زدند.

وی با اشاره به سلامت انتخابات در این مرحله تصریح کرد: تاکنون هیچ تخلفی به وزارت کشور گزارش نشده است و با صحت و سلامت کامل انتخابات برگزار شد.

وزیر کشور با اشاره به افزایش شعبات تمام الکترونیک در این مرحله گفت: شورای نگهبان آمادگی کامل برای برگزاری تمام الکترونیک مرحله دوم انتخابات را داشت ولی به علت محدودیت‌های سخت‌افزاری قادر به این کار در این مرحله نشدیم.

نجار افزود: مردم اسلامشهر با حضور خوب و چشم‌گیری که داشتند نشان دادند که هم‌چون گذشته به انقلاب وفادار هستند و از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.

وزیر کشور خاطرنشان ساخت: با توجه به زمان برگزاری انتخابات و آغاز کار شمارش آرا، در صورت نیاز با وزارت آموزش و پرورش هماهنگی به عمل خواهیم آورد تا در صورت لزوم مدارس در مراکزی که انتخابات برگزار می‌شود فردا تعطیل شوند.

انتهای پیام/ک10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول