اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع):

هجمه‌های دشمنان علیه نظام و انقلاب پایان ندارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) گفت: هجمه‌های دشمنان اسلام علیه نظام و انقلاب پایان ندارد و همین امر موجب شده است که سپاه روز به روز بر توانمندی‌های خود بیافزاید.

هجمه‌های دشمنان علیه نظام و انقلاب پایان ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مهدی مهدوی‌نژاد در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس با حضور در منزل سردار احمد کاظمی از فرماندهان سابق لشکر 17 علی بن ابیطالب (ع) ضمن تقدیر از وی، با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس یاد و خاطره رزمندگان و شهدای سپاه را گرامی داشت.
وی اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) مسیر زندگی جوانان دوران طاغوت را تغییر داد و موجب شد تا بسیاری از آنان در مسیر اسلام و انقلاب حرکت کنند و عمرشان را در راه اعتلای اسلام صرف کنند.
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب افزود: دلیر مردی‌های رزمندگان لشکر 17 علی بن ابیطالب (ع) در مناطق عملیاتی جنوب و غرب هیچگاه از  ذهن‌ها پاک نمی‌شود.
وی ادامه داد: امروز نیز سپاه علی بن ابیطالب (ع) با داشتن لشکرهای علمیاتی و گردان‌های متشکل از پاسداران و بسیجیان، آماده جانفشانی در مسیر حفظ انقلاب و نظام است.
مهدوی نژاد ولایت مداری را رمز پیروزی عنوان کرد و گفت: هجمه‌های دشمنان اسلام علیه نظام و انقلاب پایان ندارد و همین امر موجب شده است که سپاه روز به روز بر توانمندی‌های خود بیافزاید و هرگز دست از پیشرفت بر ندارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه استفاده از لفظ بازنشستگی برای پاسدارانی که 30 سال عمر خود را در سپاه سپری کرده‌اند نادرست است، گفت: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری اینان وابستگان سپاه هستند و نباید پس از نائل آمدن به این مقام، از این نهاد مقدس جدا شوند، البته باید سازمان بسیج پیشکسوتان با برنامه‌ریزی دقیق نسبت به به‌کارگیری این افراد در بدنه بسیج تلاش کند.
سردار احمد کاظمی نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور سردار مهدوی‌نژاد اظهار داشت: دوران بازنشستگی برای کسانی که سپاه را خانه اول خود می‌دانستند و در بسیاری از ماموریت‌ها شرکت داشته‌اند بسیار سخت است.
وی با بیان اینکه باید زمینه انتقال تجربیات نسل اول سپاه به پاسداران جوان مهیا شود، اظهار داشت: این هنر سپاه است که با برنامه ریزی تجارب نسل اول خود را به پاسداران جوان منتقل کند.
کاظمی با بیان اینکه می‌توان با برگزاری کلاس‌های آموزشی، تجارب عملیاتی به بسیجیان و پاسداران جوان منتقل کرد، آمادگی خود را برای فعالیت در بسیج اعلام کرد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول