اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب استان اصفهان:

عملیات اجرایی فاضلاب گلپایگان آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آب و فاضلاب استان اصفهان از آغاز عملیات اجرایی فاضلاب شهر گلپایگان خبر داد.

عملیات اجرایی فاضلاب گلپایگان آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، هاشم امینی در آیین کلنگ‌زنی تصفیه خانه آب گلپایگان اظهار داشت: آب مهریه حضرت زهرا(س) است و ما امانت‌دار آن هستیم و تقارن میلاد با سعادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) و آیین کلنگ‌زنی تصفیه‌خانه آب گلپایگان را به فال نیک می‌گیریم.

وی افزود: اعتبار کل طرح آب‌رسانی به گلپایگان 20 میلیارد تومان برآورد شده است و در سال گذشته با جذب اعتبارات متعدد 4 میلیارد تومان دیگر تزریق شد و تاکنون هم این پروژه از پیشرفت خوبی برخوردار بوده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به اینکه این طرح جزو طرح‌های ویژه دولت یا همان طرح مهر ماندگار است، گفت: پیش‌بینی می‌شود و این طرح سال آینده به پایان برسد.

وی ادامه داد: پیمانکار تصفیه‌خانه (شرکت ژرف‌کار جم) از بهترین شرکت‌های مطرح در این زمینه است و انتظار می‌رود تا سال آینده به تعهد خود عمل کند.

امینی تاکید کرد: بیش از 700 شهر در نوبت اختصاص فاضلاب شهری بود، ولی با پی‌گیری‌های انجام شده، طرح فاضلاب شهرستان گلپایگان در ردیف اعتبار بودجه قرار گرفته و به زودی کلنگ فاضلاب شهرستان گلپایگان به زمین می‌خورد.

وی هم‌چنین به فاضلاب مسکن مهر اشاره کرد و گفت: قدمت شهر گلپایگان بیش‌تر از قدمت مسکن مهر است و با توجه به مشکل بافت زمین در آن منطقه، تا پروژه فاضلاب شهر به پایان نرسد پروژه فاضلاب مسکن مهر را آغاز نمی‌کنیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان اصفهان اضافه کرد: در استان اصفهان یک تصفیه‌خانه به نام بابا شیخ‌علی وجود دارد که 50 شهر و 300 روستا از آن آب شرب استفاده می‌کنند و گلپایگان دومین شهر استان اصفهان است که از تصفیه‌خانه مجزا برخوردار بوده و شهرهای گوگد و گلشهر نیز از آب این تصفیه‌خانه بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول