اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته

44 هزار متر لوله‌گذاری فاضلاب در یزد انجام شد

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر اجرای طرح‌های جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب استان یزد از اجرای 43 هزار و 728 متر لوله‌گذاری فاضلاب در سطح استان یزد طی سال گذشته خبر داد.

44 هزار متر لوله‌گذاری فاضلاب در یزد انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی آبفای استان یزد، سید محمد حسینی اظهار داشت: در سال گذشته توسط شرکت آب و فاضلاب استان یزد 43 هزار و 728 متر لوله‌گذاری در سطح این استان انجام شده است.

وی افزود: این میزان لوله گذاری‌ها با لوله‌هایی در قطرهای 200 تا 900 میلی‌متر و با اعتباری افزون بر 39هزار و 200 میلیون ریال از محل منابع عمومی، داخلی، مسکن مهر و عمرانی اجرا شده است.

مدیر دفتر اجرای طرح‌های جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب استان یزد گفت: در شهرهای یزد 21 هزار و 764 متر، اردکان 11 هزار و 129 متر، میبد 7 هزار و 71 متر و در تفت سه هزار و 764 متر لوله‌گذاری فاضلاب اجرا شده است.

حسینی با اشاره به انجام مطالعات در بخش فاضلاب در برخی از شهرهای استان یزد افزود: اتمام مطالعات مرحله اول فاضلاب شهر مهریز، انجام مطالعات در شهر ابرکوه، در دست انجام بودن مطالعات مرحله دوم تصفیه‌خانه و خط انتقال فاضلاب شهر میبد و انجام مطالعات سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرهای اردکان و تفت از دیگر فعالیت‌های سال گذشته توسط این شرکت در بخش فاضلاب است.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون انجام مطالعات و اجرای سیستم جمع‌آوری، تصفیه اولیه (سپتیک تانک) ایستگاه پمپاژ و انتقال پساب بیمارستان گودرز و انجام مطالعات و اجرای سیستم جمع‌آوری و تصفیه در محل (ایمهاف تانک) مسکن مهر شهر میبد از دیگر پروژه‌های این شرکت است.

حسینی با اشاره به در دست اجرا بودن عملیات این پروژه‌ها در سال جاری گفت: مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر یزد، اجرای تصفیه خانه فاضلاب شهر اردکان، اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب شهر تفت از دیگر پروژه‌هایی است که این شرکت در دست اقدام دارد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول