اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران:

مدل تصفیه فاضلاب بابل مدرن‌ترین تصفیه‌خانه‌ فاضلاب کشور شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: با توجه به تحریم و بلوکه شدن قسمتی از وام بانک جهانی، طرح جامع جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب بابل یکی از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین تصفیه‌خانه‌های فاضلاب کشور است.

مدل تصفیه فاضلاب بابل مدرن‌ترین تصفیه‌خانه‌ فاضلاب کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدتقی حسین‌زاده ظهر امروز در نشست مجمع عمومی شورای اسلامی کار شرکت آب و فاضلاب مازندران بیان داشت: با تعامل بسیار خوب مردم و همکاران در سال 90 موفقیت‌های چشمگیری در بخش آبرسانی و فاضلاب استان به ثمر نشست.

حسین‌زاده با اشاره به طرح جامع جمع آوری و تصفیه فاضلاب بابل تصریح کرد: با توجه به تحریم و بلوکه شدن قسمتی از وام بانک جهانی، این طرح از نظر فرایند و کیفیت کار یکی از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در کشور است.

وی تصریح کرد: این شرکت نیروهای متخصص و توانمند برای انجام پروژه‌های اجرایی در بخش آب و فاضلاب دارد که قادرند در اجرای پروژه‌ها رقابت جهانی داشته باشند.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با بیان اینکه حفظ کرامت مردم یکی از شعارهای شرکت آب و فاضلاب مازندران است، اظهار داشت: شغل سقایی افتخاری است که خداوند متعال برای کارکنان این شرکت فراهم کرده است.

حسین‌زاده با بیان اینکه کارگران نقش موثری در تحقق اهداف سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی دارند، تصریح کرد: کارگران قشر زحمت‌کش و تاثیر‌گذار جامعه هستند که باید توجه‏ بیشتری به آنها شود.

وی با تاکید بر اینکه کارگران و کارفرمایان باید تلاش کنند محصولاتی باکیفیت تولید کنند تا ملت ایران بتواند از این کالاهای با کیفیت استفاده کنند، ادامه داد: افزایش کیفیت کالاهای ایرانی تاثیرات بسزایی بر اقتصاد کشور خواهد گذشت.

این مسئول با اشاره به  اینکه باید برای تحقق شعار امسال تلاش کنیم، تصریح کرد: حمایت از تولید، کار و سرمایه ایرانی کشور را در عرصه اقتصادی به پیشرفت و خودکفایی می‌رساند و دشمنان را در دستیابی به اهداف شوم خود از راه اعمال تحریم و فشارهای اقتصادی باز می‌دارد.

رئیس کانون هماهنگی شورای اسلامی کار استان مازندران نیز در نشست مجمع عمومی شورای اسلامی کار این شرکت با بیان اینکه کارگران سربازان پرتلاش عرصه تولید ملی و حمایت از سرمایه ملی و جهاد اقتصادی و عامل مهم پیشرفت کشور هستند، اضافه کرد: با توجه به اینکه اسلام جایگاه ویژه‌ای برای کارکردن قائل است و حیات هر کشور به فرهنگ کار در آن کشور بستگی دارد، حمایت از کارگران ضروری است.

علی بابایی‌کارنامی با اشاره به نامگذاری سال جاری تاکید کرد: همان طوری که مقام معظم رهبری امسال را سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری کردند باید کارگران، کارفرمایان و تمام کسانی که به نوعی ارائه خدمت به جامعه دارند، محصولی را تولید و به جهانیان عرضه کنند تا مردم در سراسر جهان آن را تحسین کنند.

بابایی‌کارنامی با اشاره به اینکه یکی از با ارزش‌ترین و گرانبهاترین سرمایه‌های بخش صنعت و زیربنای توسعه پایدار اقتصادی و اجتماعی هر کشوری نیروی انسانی است، متذکر شد: اکنون که در سال تولید ملی، قرار داریم بیش از هر زمان دیگری اهمیت جایگاه کارگران برای جامعه قابل توجه است. 

انتهای پیام/ن10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول