اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کمیجان خبر داد

آغاز مطالعات طرح فاضلاب کمیجان

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کمیجان از آغاز مطالعات اجرای طرح فاضلاب شهرهای کمیجان و میلاجرد در سال جاری خبر داد.

آغاز مطالعات طرح فاضلاب کمیجان

امرالله بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک گفت: حفر و تجهیز 5 حلقه چاه آب، اصلاح و توسعه 6 کیلومتر شبکه آبرسانی در شهرهای کمیجان و میلاجرد، ساخت یک باب مخزن 2 هزار مترمکعبی ذخیره آب، اجرای 4 کیلومتر خط انتقال آب در شهر کمیجان و اصلاح و تعویض کنتورهای خراب آب مشترکین از جمله برنامه‌های سال جاری است.

وی همچنین از واگذاری 400 فقره انشعاب آب به منازل مسکونی مهر شهرستان کمیجان در فاز سوم طی سال جاری خبر داد و افزود: واگذاری انشعاب آب به مسکن مهر این شهر در فاز اول طی سال گذشته به میزان 100 فقره انشعاب به اتمام رسید.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر کمیجان بهره‌برداری از ساختمان اداری شهرستان کمیجان در دو طبقه با زیربنای 410 مترمربع را از دیگر برنامه‌های این امور در سال جاری عنوان کرد.

بیگی در ادامه افزایش تولید و بهبود کیفیت آب شهر کمیجان و بهره‌برداری از تاسیسات تولید و توزیع آب در ساعات کم باری مصرف برق را از برنامه‌های این شهرستان در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بیان کرد.

انتهای پیام/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول