اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آب‎ و فاضلاب شهری گرگان خبر داد

اجرای 500 کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در گرگان

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب‎ و فاضلاب شهری گرگان گفت: فاضلاب گرگان در مجموع از 500 کیلومتر شبکه جمع‌آوری و خطوط انتقال 50 درصد و 250 کیلومتر اجرا شده است.

اجرای 500 کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علیرضا عسگری صبح امروز در جمع کارشناسان آب‎ و فاضلاب شهری گرگان اظهار داشت: در حال حاضر فاضلاب 15 هزار نفر از مردم گرگان تصفیه می‎شود.

وی افزود: تصفیه‌خانه فاضلاب با پیشرفت فیزیکی 92 درصد از سال گذشته به صورت آزمایشی در حال بهره‎برداری است و فاضلاب جمعیت 15 هزار نفر را تصفیه می‎کند.

عسگری با اشاره به حجم سرمایه‎گذاری نسبتاً چشمگیر در زمینه فاضلاب شهرستان گرگان متذکر شد: حدود 65 میلیارد تومان برای ایجاد زیرساخت‎های شبکه جمع‎آوری تصفیه و دفع فاضلاب هزینه شده است.

مدیر امور آب ‎و فاضلاب شهری گرگان تاکید داشت: انتظاری که وجود دارد این است که مردم شهر گرگان در راستای مشارکت برای سالم‌سازی و بهداشت محیط نسبت به خرید انشعابات فاضلاب اقدام کنند تا بتوانیم فاز اول تصفیه‌خانه شهر گرگان را برای جمعیت 150 هزار نفر به بهره‎برداری برسانیم.  

وی در پایان با اشاره به بدهی مردم شهر گرگان به امور آب تصریح کرد: مردم شهر گرگان 14 میلیارد ریال بدهی آب‎بها دارند و این توقع وجود دارد که مردم هم کمک کنند تا به موقع صورت حساب آب‎بهای خود را پرداخت کنند تا برای ارائه خدمات به همشهریان با کمبود اعتبار مواجه نشویم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول