اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل خبر داد

اجرای 152 کیلومتر اصلاح شبکه آب و فاضلاب در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری اردبیل گفت: عملیات اجرایی 152 کیلومتر توسعه و اصلاح شبکه آب و فاضلاب در سال ‌جاری براساس بودجه پیش‌بینی شده، آغاز شده است.

اجرای 152 کیلومتر اصلاح شبکه آب و فاضلاب در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالحسین حسن‌زاده عصر امروز در نشست بررسی مشکلات آب و فاضلاب شهری اردبیل اظهار داشت: 97 کیلومتر از این اصلاح شبکه آب و فاضلاب در بخش توسعه شبکه و احداث خط انتقال فاضلاب انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: 55 کیلومتر این عملیات نیز در بخش توسعه و اصلاح شبکه آب با هدف ارتقای خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر انجام می‌شود.

حسن‌زاده در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: ما با انجام این توسعه و اصلاح شبکه سعی داریم خدمات مطلوب را به مشترکان ارایه کنیم تا آنها با کمترین موانع بتوانند بیشترین بهره‌برداری را از خدمات ارایه شده این شرکت ببرند.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: امسال همچنین اجرای 153 کیلومتر توسعه شبکه اتفاق می‌افتد که امیدواریم در فصول مختلف سال بتوانیم مرحله به مرحله این طرح را عملیاتی و به بهره‌برداری برسانیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب شهری استان ادامه داد: 70 کیلومتر از این شبکه‌گذاری در بخش فاضلاب و مابقی آن در بخش آبرسانی اتفاق می‌افتد.

حسن‌زاده در ادامه بیان کرد: در بخش توسعه شبکه آب نیز عملیات اجرایی 31 هزار و 585 متر در دست اقدام است و احداث خط انتقال آب به طول 6 هزار و 935 متر و اصلاح خط انتقال آب به طول 522 متر به انجام رسیده است.

به گزارش فارس، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل در ادامه سخنان خود با بیان این‌که سعی می‌کنیم تا خدمات ارایه شده به مردم به ویژه در مورد آب و فاضلاب در حد قابل قبولی باشد، گفت: ما با تخصیص اعتبار مناسبی که امسال از سوی مسئولان کشوری و استانی خواهیم داشت در تلاش هستیم تا توسعه واقعی را در این بخش در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شاهد و ناظر باشیم.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول