اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه خبر داد

پیگیری احداث تصفیه‏خانه فاضلاب مسکن مهر فیروزکوه

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: پیگیری‏های لازم در زمینه احداث تصفیه‏خانه فاضلاب مسکن مهر این شهرستان در حال انجام است.

پیگیری احداث تصفیه‏خانه فاضلاب مسکن مهر فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران- فیروزکوه، سعید افشارنادری عصر امروز در دیدار چهره به چهره با مردم روستای مهاباد و نمایندگان روستاهای خمده و فرح‏آباد در مسجد جامع روستای مهاباد از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات آنها پرداخت.

وی پس از شنیدن مسائل و مشکلات اهالی گزارشی از فعالیت‏های پیگیری شده در زمینه موارد بیان شده را به حاضران ارائه کرد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: با پیگیری‏های به عمل آمده در سال گذشته گازرسانی به این منطقه و پنج روستای دیگر در اولویت قرار گرفته است.

افشارنادری همچنین به اقدامات مؤثر در زمینه تهیه طرح توسعه و اخذ مجوز از اداره کل راه و ترابری استان تهران در زمینه حفاری در مسیر راه مواصلاتی این روستاها و احداث ایستگاه تقلیل فشار و تامین اشاره کرد.

وی گفت: تامین اعتبار در این زمینه صورت گرفته و در حال حاضر در مرحله انتخاب پیمانکار بوده که با سپری کردن مراحل قانونی عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه همچنین در زمینه رفع مشکل آب کشاورزی اهالی این روستاها اظهار داشت: مشکل آب کشاورزی منطقه مهاباد در دستور کار فرمانداری و دستگاه‏های مربوطه قرار دارد.

افشارنادری مطالعه و شناخت منابع آبی در حوالی روستاها را ضروری دانست.

وی بیان کرد: باید از طریق دستگاه‏های مربوطه از جمله سازمان امور آب و جهاد کشاورزی موارد پیگیری شود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: یکی از راه‏های اساسی تضمین منابع آبی منطقه زیردست، اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از آلودگی آب رودخانه است.

افشارنادری تاکید کرد: پیگیری‏های لازم در زمینه احداث تصفیه‏خانه فاضلاب مسکن مهر شهرستان فیروزکوه در حال انجام است.

در این جلسه که بیش از 150 نفر از اهالی روستاها حضور داشتند، ضمن طرح مسائل و مشکلات از سوی اهالی، گازرسانی به سه روستای مهاباد، خمده و فرح‏آباد و همچنین مسائل مربوط به مسکن جوانان، نارسایی‏های برق‏رسانی به بخشی از منطقه و آب کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول