اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون آموزش و پرورش جیرفت:

راه مقابله با دشمن اطاعت از ولایت‌فقیه است

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: بهترین راه برای مقابله با دشمن اطاعت از فرمان ولایت‌فقیه است.

راه مقابله با دشمن اطاعت از ولایت‌فقیه است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر علیدادی بعد از ظهر امروز در یادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان جیرفت اظهار داشت: شهدای دانش‌آموز با مبارزه با نفس، دل را آماده و گوش به فرمان ولایت در راه اسلام نثار کردند تا ماندگار شدند.
وی بیان داشت: شما دانش‌آموزان نیز باید با تهذیب نفس و روشن ساختن دل به نور معرفت، خود را برای مقابله با دشمن آماده کنید.
‌علیدادی گفت: در هشت سال دفاع مقدس دشمن مشخص بود، دانش‌آموزانی همانند حسین فهمیده‌، ‌برای دفاع از اسلام و به فرمان ولایت به جنگ با دشمن پرداختند، اما امروز جنگ دشمن با نرمی وارد میدان شده و در خانه‌ها نفوذ کرده است.
وی ابراز داشت: جهاد شما در سطح جامعه است، جهاد در برابر شبیه‌خون فرهنگی که دشمنان برای ما طراحی کرده‌اند.
علیدادی خطاب به دانش‌آموزان عنوان کرد‌: شما باید برای مقابله با دشمن گوش به فرمان ولایت‌فقیه باشید و با آسیب‌هایی که دشمن در زمینه اجتماعی و اعتقادی وارد می‌کند، مبارزه کنید و راه شهیدان را ادامه دهید.
وی افزود‌: شهید فهمیده به دلیل اینکه خانه دل را به نور معرفت روشن کرد به چنین مقامی رسید، دانش‌آموزان بسیجی اگر می‌خواهند بالاترین افراد نزد خداوند باشند، باید معرفت داشته و برای حفظ آن تلاش کنید تا خداوند شما را شهرت دهد.
علیدادی با بیان اینکه انسان دو کعبه دارد، گفت: کعبه ظاهری خانه خدا و کعبه باطن دل است‌، شهدا که شهرت شهادت پیدا کردند، خانه اصلی را با یاد خدا آباد کردند و با گوش فرا دادن به فرمان ولایت به اوج رسیدند.
 به گزارش فارس در این مراسم دانش‌آموزان با قرائت گوشه‌ای از خاطرات شهدای دانش‌آموز "سهام خیام" و "مرحمت والا‌زاده" یاد شهدای دانش‌آموز دفاع مقدس را گرامی داشتند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول