اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علوی‌گرگانی:

اطاعت از رهبری راه سعادتمندی است/نباید از خط ولایت خارج شویم

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه قم گفت: اطاعت از رهبری اطاعت از نایب امام زمان(عج) است و موجب می‌شود که انسان‌ها سعادتمند شوند.

اطاعت از رهبری راه سعادتمندی است/نباید از خط ولایت خارج شویم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سید‌محمد علوی‌گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از افسران نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه خداوند در قرآن فرموده است که اگر چنانچه بندگان من به موعظه‌ها گوش فرا دهند و به آن عمل کنند، راه سعادت را به آنها نشان خواهم داد، اظهار کرد: خداوند برای تمام لحظات عمر ما برنامه‌ریزی مشخصی داشته است.
وی با بیان اینکه مشکل جامعه امروز ما این است که مردم به دانسته‌های خود عمل نمی‌کنند، بیان کرد: ما خیلی از مسائل را می‌دانیم حرام است ولی آن را انجام می‌دهیم.
وی در ادامه تصریح کرد: مردم می‌دانند دروغ گفتن حرام است ولی باز دروغ می‌گویند، می‌دانند تقلب حرام است ولی تقلب می‌کنند.
استاد حوزه علمیه قم گفت: خداوند فرموده است که اگر بندگان من موعظه‌ها را انجام دهند، خیر آن به خودشان باز خواهد گشت و سعادتمند خواهند شد.
وی با بیان اینکه اگر انسان‌ها به سمت گناه نروند در رسیدن به هدف موفق خواهند شد، عنوان کرد: اگر انسان‌ها به موعظه‌ها عمل کنند راه سعادت را خداوند به آنها نشان خواهد داد.
‌علوی‌گرگانی با بیان اینکه ما بعد از امام زمان(عج) باید مطیع رهبری باشیم، بیان کرد: ما باید مطیع رهبری باشیم تا سعادتمند شویم.
وی اضافه کرد: ما باید مطیع فرمان رهبری باشیم و هیچ‌گاه از زیر پرچم ولایت خارج نشویم و همیشه به توصیه‌های ایشان عمل کنیم تا نظام اسلامی در مسیر پیشرفت به حرکت خود ادامه دهد.
انتهای پیام/ج20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول