اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

اقتدار ایران در گرو اطاعت از ولایت است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اقتدار ایران اسلامی در گرو وحدت همه اقشار جامعه ‌و اطاعت از ولایت و رهبری است.

اقتدار ایران در گرو اطاعت از ولایت است
به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، سردار سید‌ مرتضی موسوی ظهر امروز در جمع پایوران نیروهای نظامی و انتظامی سیرجان دفاع مقدس را برای ملت ایران سرنوشت‌ساز بیان کرد.
وی اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس تمرین ما برای اقتدار و پیشرفت جمهوری اسلامی بیشتر شد و امروز چرخ توسعه و پیشرفت در همه زمینه‌ها به ویژه نظامی شتاب بیشتر دارد.
موسوی افزود: در جمهوری اسلامی ولایت مطلقه فقیه که فرماندهی کل قوا را بر عهده دارند، موجب سرافرازی، سربلندی و وحدت شده و اقتدار ایران اسلامی در گرو وحدت همه اقشار جامعه ‌و اطاعت از ولایت و رهبری است.
وی بیان کرد: نیروهای مسلح با اقتدار کامل همانند دوران دفاع مقدس در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب آمادگی کامل را دارند تا از مرزهای ایران اسلامی و انقلاب دفاع کنند.
موسوی تصریح کرد: افتخارات کسب شده در ایران اسلامی در تمام ابعاد و پیشرفت‌های صورت گرفته مدیون حماسه آفرینی شهدا، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس است.
در پایان این مراسم که با برنامه‌های متنوع فرهنگی همراه بود از بسیجیان نمونه و تعدادی از رزمندگان هشت دفاع مقدس شهرستان سیرجان تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول