اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار رودهن:

اطاعت مطلق از ولایت فقیه خواست قلبی شهداست

خبرگزاری فارس: بخشدار رودهن اطاعت مطلق از ولایت فقیه را خواست قلبی شهدای دفاع مقدس خواند.

اطاعت مطلق از ولایت فقیه خواست قلبی شهداست
رضا طاهرخانی در حاشیه آیین خاکسپاری پیکر پاک و مطهر یک شهید جاویدالاثر در دانشگاه آزاد رودهن که با حضور جمع کثیری از مردم شهیدپرور این شهر و مسئولان شهرستان دماوند برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: مبحث صدور انقلاب اسلامی همواره از پیش‏بینی‏های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بود.
وی ادامه داد: خوشبختانه موج بیداری اسلامی برگرفته از انقلاب اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا همچون بسیاری از پیش‏بینی‏های حضرت امام (ره) به حقیقت پیوست.
طاهرخانی با اشاره به خاکسپاری پیکر پاک و مطهر شهید جاویدالاثر در دانشگاه آزاد رودهن خاطرنشان کرد: امروز بخش رودهن شاهد یکی از بزرگ‏ترین افتخارات تاریخی خود است.
بخشدار رودهن تصریح کرد: فضای این بخش انقلابی، ولایی، شریف و شهیدپرور به عطر شهیدی جاویدالاثر معطر خواهد شد.
وی افزود: استقبال کم‏نظیر مردم بخش رودهن از این گوهر گرانقدر نشان از وفاداری آنها به خون شهدا و ولایت فقیه است.
طاهرخانی امنیت امروز کشور را حاصل خون شهدای هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: امروز امنیت حاکم بر ایران اسلامی از آرزوهای دست نیافتنی بسیاری از ملل جهان است.
بخشدار رودهن ادامه داد: اما ایران اسلامی به واسطه رشادت‏های غیور مردان و شیر زنان شهید خود از امنیت و آرامشی کم‏نظیر بهره مند است.
وی با اشاره به فرمایشات امام راحل (ره) پیرامون قدرت‏های شرق و غرب یادآور شد: امام راحل عظیم‏الشان (ره) در بیانات ارزشمند خود بارها از شکست هیمنه قدرت‏های پوشالی غرب و شرق سخن به میان آورده بودند.
طاهرخانی ادامه داد: حال با گذشت پس از سه دهه از پیش‏بینی‏های آن رهبر فرزانه، فروپاشی نظام‏های شرقی، اضمحلال غرب، شکست هیمنه آمریکا و خرد شدن استخوان‏های رژیم صهیونیستی به وضوح قابل ملاحظه است.
بخشدار رودهن اطاعت مطلق از ولایت فقیه را خواست قلبی شهدای دفاع مقدس خواند و افزود: امروز نیز باید به تاسی از منش شهدای گلگون‏کفن هشت سال دفاع مقدس و اطاعت از منویات مقام معظم رهبری به روند رو به رشد این مرز و بوم اسلامی تداوم بخشید.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول