اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:

حماسه 9 دی تجلی وحدت و ولایت‌مداری ملت در اطاعت از ولایت است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: حماسه 9 دی‌ماه تجلی وحدت و ولایت‌مداری ملت قهرمان ایران اسلامی در اطاعت از فرامین رهبری است.

حماسه 9 دی تجلی وحدت و ولایت‌مداری ملت در اطاعت از ولایت است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری امروز با صدور پیامی به مناسبت حماسه هشتم دی مردم آذربایجان و 9 دی 1388 اظهار داشت: 9دی ماه، یادآور روزی است که در آن بار دیگر دست قدرت الهی از آستین ملت با ایمان ایران اسلامی بیرون آمد و خط بطلانی بر توطئه‌های فتنه‌گران داخلی و استعمارگران خارجی کشید. 
وی در این پیام افزوده است: حماسه 9 دی‌ماه تجلی وحدت و ولایت‌مداری ملت قهرمان ایران اسلامی در اطاعت از فرامین رهبری است. 
شبستری خاطرنشان کرده است: قداست‌شکنی عاشورای حسینی سبب شد پرده‌ها بیشتر کنار برود و مردم با هر سطحی از بصیرت متوجه حضور استکبار و ایادی آنها در این فتنه باشند.
امام جمعه تبریز در این پیام تاکید کرده است: مردم غیور و با بصیرت آذربایجان و به خصوص تبریز قهرمان در هشتم دی‌ماه سال 88 با اجتماع عظیم و بی‌نظیر و با شعارهای کوبنده در محکومیت فتنه‌گران و دشمنان نظام و ولایت حماسه آفریده و گوی سبقت را در حمایت از مقام عظمای ولایت از سایرین ربوده و بار دیگر ولایتمداری و عشق به ابا عبدالله الحسین (ع) را به منصه ظهور و بروز رساند.
نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی در ادامه این پیام با اشاره به نزدیکی سالروز این حماسه ماندگار تاکید کرده است: در دومین سالگرد یوم الله 9 دی‌ماه و شرایط بیداری اسلامی در جهان، با حضور پرشور و گسترده آحاد مردم در آیین گرامیداشت این حماسه برای همیشه مستکبران و مزدوران آنها و تمام فریب خوردگان را از فکر توطئه علیه نظام مایوس و با رهبر معظم انقلاب اسلامی و سکاندار کشتی انقلاب تجدید عهد و میثاق خواهیم بست.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول