اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه الغدیراستان یزد:

اطاعت از ولایت‌فقیه رمز پیروزی انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، اطاعت از ولایت را رمز پیروزی انقلاب اسلامی دانست.

اطاعت از ولایت‌فقیه رمز پیروزی انقلاب اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، اکبر فتوحی ظهر امروز در جمع مردم شهرستان مهریز با بیان اینکه اطاعت از ولایت‌فقیه رمز پیروزی انقلاب اسلامی است، پیوند ملت و ولی‌فقیه را پیوندی محکم و ناگسستنی خواند و آن را ناشی از بصیرت و آگاهی مردم دانست.
وی تأکید کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، لحظه‌ای دست از دشمنی بر نخواهند داشت به همین دلیل باید در همه زمان‌ها با بصیرت، آگاهی و درک از حوادث و اتفاقات، با حضوری مداوم و گسترده برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام، شهدا و ولایت‌فقیه آماده باشیم.
فتوحی تصریح کرد: مردم ایران در 9 دی نگاهشان به قرآن و کلام آن افتاد و از رهبرشان اطاعت کردند تا توانستند 40 میلیون نفر از دشمنان را ناکام کنند.
وی افزود: در جنگ احد تا رزمندگان نگاهشان به پیامبر بود، پیروز بودند، وقتی نگاهشان را از پیامبر برداشتند و رها کردند شکست خوردند مثل جنگ صفین که تا رزمندگان نگاهشان به رهبر و مقتدایشان بود، پیروز میدان بودند.
فتوحی گفت: دشمنان داخلی در فتنه 88 به ولایت‌فقیه نگاه نکردند و مطیع دستورات او نبودند، به رادیو بی‌بی‌سی و دیگر رسانه‌های بیگانه نگاه کردند تا شکست خوردند.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه دشمن در فتنه 88 نقشه‌های بسیار کشید، افزود: آنها 20 سال با جلسات متعدد و کارشناسی‌های لازم بر روی اجرای فتنه 88 کار کرده بودند.
فتوحی عنوان کرد: انتخابات بهانه بود، آنها طی هشت سال جنگ تحمیلی نتوانستند ایران را شکست دهند به همین دلیل تصمیم بر انجام کودتای مخملی گرفتند و با حمایت از عوامل داخلی و خارجی فتنه 88 نتوانستند به هدف اصلی خود که تضعیف ولایت‌فقیه بود، دست یابند.
وی افزود: در کوران وقایع پس از انتخابات سال 88 نیز خواصی با مقام ولایت‌فقیه زاویه گرفتند و سرباز آمریکا و انگلیس شدند.
فتوحی خاطرنشان کرد: فتنه 88 نشان داد که دشمن بر روی انتخابات به عنوان یک فرصت سرمایه‌گذاری کرده است.
این مسئول با بیان اینکه انتخابات همواره مردم‌سالاری نظام را به نمایش گذاشته است، افزود: دشمن همیشه تلاش کرده که به یک انتخابات سرد و با مشارکت کم دامن زده و یا حداقل آن را در ذهن‌ها مخدوش کند و اصل انتخابات را به چالش بکشد.
فتوحی پیوند ملت و ولی‌فقیه را پیوندی محکم و ناگسستنی خواند و آن را ناشی از بصیرت و آگاهی مردم دانست و تأکید کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، لحظه‌ای دست از دشمنی بر نخواهند داشت و باید در همه زمان‌ها با بصیرت، آگاهی و درک از حوادث و اتفاقات، با حضوری مداوم و گسترده برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی،امام، شهدا و ولایت‌فقیه آماده باشیم.
وی متذکر شد: در حقیقت حماسه 9 دی کمر فتنه را شکست و مردم به کسانی که به باورهای دینی آنها حمله کردند، خروشیدند و دشمنان و ایادی آنها برای اینکه حساسیت مردم را مورد آزمایش قرار دهند، به عاشورای حسینی جسارت کردند و جسارت به فرهنگ عاشورا با واکنش آگاهانه مردم روبه‌رو شد و اوج بصیرت ملت بزرگ ایران بود، که در این حماسه بزرگ مردم نشان دادند، همواره پیرو ولایت‌فقیه و رهبری هستند.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول