اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

اطاعت از ولایت مهم‌ترین پیام دهه فجر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدختر گفت: اطاعت از ولایت، مهم‌ترین پیام دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت این ایام، تجدید میثاق دوباره مردم با ولایت فقیه است.

اطاعت از ولایت مهم‌ترین پیام دهه فجر است
حجت الاسلام علی محمد لروند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان پلدختر با بیان اینکه دهه فجر، دهه بزرگداشت انقلابی بی‌بدیل با ماهیت اسلامی و مردمی است، اظهار داشت: دهه مبارک فجر سرآغاز تحقق وعده‌های الهی و یک پدیده شکوفا و نوظهور است که به عنوان عظیم‌ترین تحول سیاسی و بین‌المللی سال 1357 در منطقه استراتژیک خاورمیانه، ابهت ابرقدرت‌ها را در هم شکسته و به چالش کشانده است.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر باید تکریم و تعظیم شود و یاد و خاطره انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) همواره زنده نگه داشته شود، گفت: فجر انقلاب اسلامی معجزه تاریخ است و در این روزهای مبارک ایران اسلامی تولدی دیگر یافت.

امام جمعه پلدختر گفت: انقلاب اسلامی نعمت بزرگ الهی است که بر ملت ایران عطا شده و همه باید قدردان آن باشیم، زیرا خداوند ملت ایران اسلامی را دوست داشت که به آنان نعمت انقلاب اسلامی را عطا کرد و وجود گران‌قدر ولی فقیه را به عنوان حاکم عادل اسلامی قرار داد.

وی با تبریک ایام فرخنده دهه فجر و سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تابیدن نور الهی و روحیه امیدواری در قلب مستضعفان، مظلومان و طرفداران حق برای مبارزه با دیکتاتورها و نظام سلطه شده است که به برکت مجاهدت‌های امام راحل و هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی و وابستگی ایران به بیگانگان قطع شد و تمام معادلات کشورهای بیگانه با پیروزی انقلاب اسلامی به هم ریخت.

لروند با بیان اینکه به برکت وجود ولایت فقیه و به پشتیبانی ملت، ایران در اوج قدرت و اقتدار است، ولی آمریکا در حال فرو پاشی است، افزود: نعمت وجود امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی در ایران اسلامی موجب تدوین قانون اساسی به عنوان گنجی بزرگ و با عظمت در جهان شد و موفقیت‌ها، خدمات و دستاوردهای 33 سال گذشته انقلاب اسلامی به خصوص در صنایع هوا فضا، انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، سوخت موشک، صنایع دفاعی، سلول‌های بنیادین و نانو قابل قیاس با 300 ساله تاریخ ایران نیست.

وی با اشاره به هم‌زمانی دهه مبارک فجر امسال با هفته وحدت و نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و سالروز ولادت با سعادت پیامبر اعظم(ص) گفت: ایران اسلامی با وجود اصل مترقی ولایت فقیه مسیر اسلام خواهی و عزت خود را با قدرت می‌پیماید و انقلاب اسلامی ایران موجب شد تا چهار دیکتاتور و عامل نظام سلطه بر اثر موج بیداری اسلامی کشورهای مسلمان از صحنه نظام سیاسی خارج شوند.

لروند افزود: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی است تا دستاوردها و خدمات بزرگ علمی، هسته‌ای، فضایی و پزشکی دانشمندان ایران چه در داخل کشور و در جامعه بین‌المللی به بهترین شکل ممکن برای جوانان و نسل‌های آینده شناسانده شود.

امام جمعه پلدختر گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در 33 سال پس از پیروزی خدمات شایسته انجام داده و دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای تبیین ابعاد مختلف بیداری اسلامی در کشورهای مختلف جهان و تأثیراتی که این نهضت‌ها از انقلاب اسلامی گرفته‌اند، است و برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه مبارک فجر زمینه حضور گسترده ملت را در پای صندوق‌های اخذ رای در 12 اسفند ماه فراهم می‌کند.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول