اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در پیامی مشترک:

پیام 13 آبان اطاعت محض از ولایت است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در پیامی مشترک اعلام داشتند: پیام 13 آبان حفظ وحدت ملی و اطاعت محض از رهبری و ولایت فقیه است.

پیام 13 آبان اطاعت محض از ولایت است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی و مهدی سعادتی به مناسبت 13 آبان روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اظهار داشتند: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و پایداری ملت ستمدیده ایران و زوال قدرت اسطوره‌ای آمریکای جهانخوار است.
در ادامه پیام آمده است: 13 آبان یادآور سه حادثه پر اهمیت در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و باید همواره آن را پاسداشت و به نسل‌های آینده یادآوری کرد.
این پیام می‌افزاید: پیام 13 آبان حفظ وحدت ملی، استقامت، پایداری و مقاومت در برابر توطئه‌های استکبار جهانی به سردمداری آمریکا و اطاعت محض از رهبری و ولایت فقیه است.
نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار در ادامه پیام خود آورده‌اند: امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای جانشین و وصی حضرت امام (ره) رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای روحیه استکبار ستیزی از مرزهای ایران فراتر رفته و تمام ملت‌های عدالت‌خواه، حق‌طلب و آزاده را فراگرفته است.
در ادامه این بیانیه ذکر شده است: مبارزه خونین مردم شجاع و آزادیخواه مردم منطقه الهام گرفته از ایران اسلامی است و 13 آبان از جمله روزهای پر فروغی که در تاریخ ایران زمین همواره برجسته و سربلند است.
این بیانیه می‌افزاید: 13 آبان روزی است که فرزندان ایثارگر و فداکار این مرز و بوم به جهانیان فهماندند که با توکل به قدرت ایمان می‌توان در برابر هر طاغوتی هر چند قدرتمند ایستاد و در این روز مردم عدالت‌خواه و ایمان‌مدار خویشتن را باور کردند.
نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار در ادامه بیانیه خود بیان داشتند: اینجانبان ضمن گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار و یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای والامقام را گرامی داشته و از همه آحاد مردم خداجو گیلان به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان برای حضوری حماسی و پرشور در راهپیمایی 13 آبان دعوت به عمل می‌آوریم.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول