اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه جیرفت:

اطاعت از ولایت فقیه زمینه‌ساز ظهور است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهرستان جیرفت گفت: باید با بصیرت و اطاعت از ولایت فقیه زمینه ظهور امام زمان (عج) را مهیا کرد.

اطاعت از ولایت فقیه زمینه‌ساز ظهور است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام مجید قاسمی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح خوابگاه دانش‌‌آموزی دبیرستان دخترانه نمونه ابرار شهرستان جیرفت با تسلیت و تعزیت شهادت امام حسن عسکری (ع) و تبریک آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و امامت حضرت ولی‌عصر (عج) اظهار داشت: یکی از بزرگ‌ترین افتخارات شیعه امامت حقیقی از سلاله پاک حضرت محمد (ص) است.

وی افزود: همه دنیا منتظر قدوم مبارک حضرت ولی‌عصر (عج) است تا ایشان آزادی‌خواهان دنیا را زیر پرچم «لا اله الا الله» جمع و اقدامات ضالمان دنیا را سرکوب کنند و مستضعفان را نجات دهند تا غم‌های جهانیان به پایان برسد.

قاسمی تصریح کرد: آغاز این اقدام حرکت عظیم 33 سال پیش ملت ایران است که با چراغ هدایت و رهبری امام راحل از زیر سلطه استبداد نجات یافت.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز نجات همه دنیا شد و خیزش‌های بیداری امروز جهان را به دنبال داشت.

قاسمی خطاب به دانش‌‌آموزان خاطرنشان کرد: شما دانش‌آموزان آینده‌سازان این نظام هستید و باید با اطاعت از ولایت فقیه زمینه ظهور را مهیا کنید.

وی ابراز داشت: توسط دشمنان اسلام هجمه‌های زیادی به ما وارد شد، اما رهبری با درایت آن‌ها را از این ملت دور کردند.

قاسمی اذعان داشت: با توجه به اقدامات همه جانبه دشمن علیه ملت ایران به ویژه جوانان باید بصیرت کافی داشته باشید و حملات دشمن را بشناسید تا بتوانید آن‌ها را دفع کنید.

وی بیان داشت: باید برای ناامید کردن دشمن از خیالات واهی علیه ملت ایران در اعیاد دهه فجر و تصمیم‌گیری مهم انتخابات دور نهم مجلس شورای اسلامی حضور پرشور داشته باشید.

به گزارش فارس، در نخستین روز از ایام دهه مبارک فجر خوابگاه دانش‌‌آموزی دبیرستان دخترانه نمونه ابرار شهرستان جیرفت با حضور تمام مسئولان اجرایی و نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان افتتاح شد.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول