اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زابل:

خدمات دولت سیستان را متحول کرده است

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل گفت: خدمات دولت در مناطق محروم نور امید را در دل مردم منطقه روش کرده و سبب تحول و توسعه در منطقه شده است.

خدمات دولت سیستان را متحول کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حسین کیخا ظهر امروز در دیدار با معاون قوه قضائیه اظهار داشت: عملکرد دولت در این منطقه بی‌نظیر و غیر قابل توصیف است.

وی افزود: حمایت مردم از نظام و مسئولان نتیجه خدمات گسترده‌ای است که دولت ارائه کرده است و بکار گیری انرژی باد، صدور مجوز برای ایجاد دو هزار مگاوات برق برای سرمایه‌گذاران، ایجاد  لوله‌کشی گاز، توسعه دانشگاه‌ها، راه‌ها، برق، مخابرات و آب از جمله خدماتی است که دولت خدمتگذار برای این منطقه به ارمغان آورده است.

کیخا بیان داشت: به زودی سیستان به کانون تولید انرژی نو (باد) تبدیل می‌شود.

فرماندار زابل با اشاره به بحث انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشارکت گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نوید فصل دیگری از حماسه آفرینی ملت ایران است.

وی افزود: ایران اسلامی امروز الگوی منطقه است و بیداری اسلامی که امروز شاهد آن هستیم نشأت گرفته از انقلاب اسلامی است.

کیخا ادامه داد: مردم دنیا امروز می‌بینند که ملت ایران چگونه در تبعیت از رهبر و امامشان در مقابل دشمنان خارجی محکم ایستاده‌اند و از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب شان جانانه دفاع می‌کنند.

وی گفت: آمریکا وقتی امروز می بیند که کشورهای مسلمان منطقه الهام بخشی و الگوگیری خود از انقلاب اسلامی را سرلوحه مبارزات خود قرار داده‌اند، خود را بازنده میدان می‌بینند به همین دلیل توطئه‌های مختلفی را طراحی می‌کنند.

فرماندار زابل افزود: حضور مردم در پای صندوق‌های رای نشانگر اقتدار نظام و حساسیت مردم بر سرنوشت خود است.

کیخا تصریح کرد: انتخابات برجسته‌ترین جلوه مشارکت امت اسلامی است که شهروندان در یک اقدام آگاهانه و ارادی با رای خود در انتخابات بخشی از امور مملکتی را به برگزیدگان خود واگذار می‌کنند.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان نیز دراین جلسه اظهار داشت: دستگاه قضایی به یک الگوی موفق در دنیا تبدیل شده است.

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی افزود: نظام اسلامی می‌تواند با استفاده از قوانین دینی و اساسی حکومت را اداره کند و نیازهای مردم  بر طرف کند.

وی ادامه داد: دستگاهی که با استفاده از فنون روز در کنار قوانین دینی و شرعی به یک دستگاهی تبدیل شده  که می‌تواند پاسخگوی نیاز مردم باشد افتخار است.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی پویاتر از گذشته اماده خدمت است افزود: باید در انتخابات 12 اسفند یک بار دیگر جواب دندان‌شکی به دشمنان بدیم.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول