اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر:

اطلاع‌رسانی خدمات دولت در مظلومیت قرار گرفته است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی از خدمات دولت از سوی مسئولان گفت: بیان خدمات دولت در مظلومیت است.

اطلاع‌رسانی خدمات دولت در مظلومیت قرار گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علی یوسفی شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه در ابتدای دولت نهم فقط به هشت روستای شهرستان ابهر گازرسانی شده بود، اظهار داشت: در دولت‌های نهم و دهم این تعداد به 32 روستا رسیده است.

وی افزود: افتتاح گازرسانی به پنج روستای شهرستان ابهر در برنامه‌های دهه فجر سال جاری بوده و گازرسانی به 15 روستای شهرستان نیز در حال اقدام است.

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به مقاوم‌سازی 5 هزار و 500 مسکن روستایی طی شش سال اخیر خاطرنشان کرد: این میزان سه برابر زمان دولت‌های از ابتدای انقلاب تا سال 84 است.

وی به افتتاح 40 پروژه همزمان با دهه فجر در شهرستان ابهر اشاره و تصریح کرد: اعتبار این پروژه‌ها بالغ بر 18 میلیارد تومان است.

یوسفی افزود: در حوزه عمران شهری نیز در هر چهار شهر شهرستان پروژه‌های مختلفی با اعتبار 12 میلیارد تومان در حال انجام است که 50 درصد این پروژه‌ها در دهه فجر و برخی پیش از دهه فجر افتتاح شده است.

وی به توسعه فضاهای فرهنگی شهرستان ابهر اشاره و اضافه کرد: تا پیش از دولت نهم 12 کتابخانه در شهرستان ابهر وجود داشت که این میزان پیش از انقلاب یک کتابخانه با یک هزار و 500 جلد کتاب بود.

فرماندار شهرستان ابهر افزود: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و تلاش‌ دولت‌های نهم و دهم 16 کتابخانه فقط در حوزه کتابخانه‌های عمومی در حال فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: تا سال 84 تعداد 90 هزار جلد کتاب در 12 کتابخانه شهرستان وجود داشت که این میزان به 180 هزار کتاب در 16 کتابخانه افزایش پیدا کرده است.

یوسفی با اشاره به وجود 133 باب کتابخانه در شهرستان ابهر گفت: در این کتابخانه‌ها 500 جلد کتاب برای علاقمندان به کتاب و کتاب‌خوانی وجود دارد.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی از خدمات دولت از سوی مسئولان خاطرنشان کرد: بیان خدمات دولت در مظلومیت است، چرا که شاید بسیاری از افرادی که بخشی از ناراضیان را تشکیل می‌دهند از عملکرد دولت اطلاعی ندارند.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول