اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دستور استاندار فارس

خدمات دفاتر پیشخوان دولت در فارس افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: به دستور استاندار فارس و با انعقاد تفاهم‌نامه، خدمات دفاتر پیشخوان دولت در این استان، به 400 خدمت افزایش می‌یابد.

خدمات دفاتر پیشخوان دولت در فارس افزایش می‌یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق عابدین استاندار فارس بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه پیشخوان خدمات دولت استان فارس با اشاره به اهداف و نتایج برون‌سپاری خدمات دستگاه‌های دولتی اظهار داشت: اکنون به دلیل سیاست‌های ویژه دولت، موضوع کمبود نیروی انسانی در بیشتر دستگاه‌های اجرایی مطرح است، که این مسئله می‌تواند با برون‌سپاری خدمات به دفاتر پیشخوان خدمات دولت جبران شود و این حرکت برکات اقتصادی و اجرایی بسیاری نیز دارد.
استاندار فارس با تاکید بر لزوم افزایش تعداد خدمات کنونی دفاتر پیشخوان دولت استان فارس ابراز داشت: تا پایان سال جاری باید تعداد خدمات دستگاه‌های اجرایی در این دفاتر از 180 خدمت به بیش از 400 خدمت افزایش یابد و در این مورد به غیر از خدمات کنونی دستگاه‌ها، باید هفت خدمت دیگر آنان به دفاتر پیشخوان واگذار شود.
صادق عابدین افزود: دستگاه‌های اجرایی که تا پایان سال موفق به واگذاری بیش از هفت خدمت خود به این دفاتر شوند، شناسایی و تقدیر می‌شوند و  با چنین تدبیری استان فارس می‌تواند در این زمینه الگوی موفق کشور باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ماده 38 قانون بودجه در  سال 90 فروش و تهاتر اموال غیر ضروری و بدون استفاده دستگاه‌های دولتی گفت: دستگاه‌ها می‌توانند از این ظرفیت برای تامین نیازهای اعتباری و تکمیل طرح‌های ناتمام خود بهره‌گیری کنند و در این مورد نیز مجموعه مدیریتی استان فارس آماده همکاری با دستگاه‌ها برای واگذاری این اموال است.
به گزارش فارس، این جلسه با ارائه گزارش معاون پشتیبانی و توسعه منابع، معاونت توسعه مدیریت و سرمایه‌ انسانی رئیس جمهور، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس، مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات استانداری فارس ادامه یافت و در پایان نیز تفاهم‌نامه افزایش خدمات دفاتر پیشخوان دولت فارس از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان، به امضا رسید.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول