اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

خدمات دولت طی 6 سال اخیر بی‌نظیر است

خبرگزاری فارس: استاندار البرز تأکید کرد: خدمات دولت‌های نهم و دهم بی‌نظیر بوده و مردم دستاوردهای تلاش مسئولان را به خوبی درک می‌کنند.

خدمات دولت طی 6 سال اخیر بی‌نظیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، در ادامه چهارمین سفر استانی رئیس‌ جمهور و هیئت دولت به استان البرز، دقایقی قبل دیدار محمود احمدی‌نژاد با نخبگان، علماء و مدیران البرزی آغاز شد.

قرار است رئیس جمهور در این جمع آخرین سخنرانی خود در سفر به استان البرز را ایراد کند.

پیش از سخنان محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان، عیسی فرهادی استاندار البرز طی سخنانی با تأکید بر اینکه وجود رئیس جمهور در استان البرز به یادماندنی و موجب افتخار است، گفت: ایثارگران، نخبگان، علماء و مدیران البرز از جمله مهم‌ترین سرمایه‌های انسانی و معنوی استان ما به شمار می‌آیند.

وی افزود: استان البرز از جمله مناطق شهیدپرور کشور است که در طول هشت سال دفاع مقدس بیش از 5 هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

عالی‌ترین مقام اجرایی در استان البرز خاطرنشان کرد: هم‌چنین این استان افتخار خدمتگزاری به 12 هزار و 114 جانباز، یک‌ هزار و 61 آزاده را دارد که خدمت به آنها موجب افتخار و غرور مسئولان البرز است.

فرهادی در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه آمار خدمت‌رسانی دولت‌های نهم و دهم پرداخت و گفت: در این دوره کارهای مهمی چون هدفمندی یارانه‌ها، ساخت مسکن مهر، خودکفایی بنزین، اقتدار امنیتی، بهره‌برداری آزادراه‌ها، ساخت سدهای کارون انجام شده است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر ایجاد 2.5 میلیون شغل در سال از جمله مهم‌ترین کارهای دولت است که بسیار ارزشمند است.

فرهادی افزایش کانون های مذهبی استان البرز از 39 به 46 کانون را از دیگر دستاوردهای دولت نهم و دهم در البرز دانست.

استاندار البرز تأکید کرد: دو درصد تولیدات کشاورزی کل کشور متعلق به استان البرز است و هم‌چنین البرز دارای هشت شرکت صنعتی بوده که نیمی از آنها در زمان ریاست جمهوری احداث شده است.

وی یادآور شد: البرز در کشور از نظر اشتغال‌زایی رتبه پنجم را دارد و ایجاد 47 جایگاه سی‌ان‌جی و افزایش چهار برابری تأسیسات برق نیز از دیگر دستاوردهای دولت نهم و دهم در استان البرز است.

وی در پایان تشکیل استان البرز را مهم‌ترین دستاورد دولت برای مردم منطقه عنوان کرد و گفت: البرزی‌ها پس از سال‌ها به این آرزوی خود رسیده و قدردان مسئولان و مدیران ارشد دولت به ویژه رئیس جمهور هستند.

تا دقایقی دیگر سخنان رئیس جمهور در جمع نخبگان و علمای استان البرز آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/آ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول